معرفی خودرو؛

کیا k۵ جدید ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید

کیا اقدام به طراحی خودرویی جدید کرده که نمونه‌ای از اپتیما است اما امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهد.

معرفی خودروبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیا یکی از خودروسازی های معروفی است که انواع خودروهای را تولید و روانه بازار کرده است.  این شرکت پس از ۲۰ سال فروش در ایالات متحده، تصمیم به ایجاد تغییر در خودروهای تولیدی خود داده و این تغییر به شکل ۲۰۲۱ Kia K۵ است.

 K۵ مقادیر اصلی آخرین Optima را دست نخورده نگه خواهد داشت.  مواردی مانند تجهیزات خوب، سواری راحت و ایمنی از ویژگی های بارز این خودرو است.

Kia K۵ یک وسیله نقلیه بسیار خوش تیپ است. با توجه به عناصر جدید چشمگیر مانند چراغ‌های کهربایی LED تیز و یک نوار نور تمام عیار در عقب، می‌خواهیم بگوییم K۵ در واقع بهترین ظاهر جدید است.

Kia K۵ دارای یک کابین تمیز و جادار است که هم برای سرنشینان جلو و هم عقب راحت است. Kia K۵ دارای دو صفحه لمسی در دسترس است: یک واحد استاندارد ۸.۰ اینچی و صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی اختیاری؛ GT-Line مورد آزمایش از صفحه نمایش ۸.۰ اینچی استاندارد و کوچکتر برخوردار است.

معرفی خودرو

بسته بندی این خودرو عجیب و غریب است. دارای صفحه نمایش بزرگتر ۱۰.۳ اینچی در مدل EX (استاندارد در اینجا، اما اختیاری در GT-Line و بالاتر) است و سیستم جدید UVO Kia را در اختیار قرار می‌دهد، اما CarPlay یا Android Auto بی سیم نیست.

این صفحه نمایش داراری از نسخه قدیمی خود بسیار پیشرفته تر است و با یک طرح تمیز و مدرن طراحی شده است. به نوعی می توان گفت در قسمت کابین و در حالت استاندارد، کی ۵ با نمایشگر ۸ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی ارائه می‌شود، اما در حالت آپشن می‌توان نمونه ۱۰.۳ اینچی را انتخاب کرد. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم، اینترفیس جدید و اختصاصی سیستم سرگرمی و ... از ویژگی‌های این محصول است.

در بخش ایمنی نیز می‌توان به مواردی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک جلو به عنوان آپشن استاندارد، نوربالای اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده به عنوان آپشن استاندارد، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی در حالت آپشن و ... اشاره کرد.

معرفی خودرو

با وجود اینکه Kia K۵ یک خودرو اسپرت است اما یک خودروی سدان ورزشی نیست. اگر چیزی مثل مینی استینگر بخواهید باید منتظر تمام قوای K۵ GT با ۲۹۰ اسب بخار و چرخ محرک باشید. گفته می‌شود، موتور استاندارد K۵ توربوشارژ ۱.۶ لیتری از ۱۸۰ اسب مناسب و ۱۹۵ پا پوند بهره می‌برد. این تنها نیرویی کافی است که Kia را با کمی سرعت سوار می‌کند. رانندگی با K۵ بسیار روان است اما فرمان این خودرو برای رانندگانی که می‌خواهند یک تجربه پویاتر داشته باشند کمی صاف است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
قشنگ نیست .البته در مقایسه با همرده های خودش ، با پیکان و پراید مقایسه اش نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
از k132 کپی کردن
آخرین اخبار