مدارس بروجن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند

فرماندار بروجن گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه امسال، تمامی مدارس این شهرستان ضدعفونی و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در شورای آموزش و پرورش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن فضای فیزیکی مدارس در پی شیوع این ویروس در ماه پایانی پارسال اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند.

او افزود: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه امسال، تمامی مدارس این شهرستان ضدعفونی و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: با توجه به احتمال شیوع دوباره ویروس کرونا و امکان ادامه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و راه دور، افزایش پهنای باند و تکمیل شبکه فیبرنوری در تمامی مناطق شهرستان بروجن با هدف بهره مندی دانش‌آموزان شهری و روستایی این شهرستان به صورت آنلاین از شبکه شاد در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: لوح‌های فشرده و بسته‌های آموزشی به کمتر از ۱۰ درصد از جامعه دانش‌آموزی شهرستان بروجن که به شبکه شاد دسترسی ندارند ارائه شده تا از این طریق برای آموزش حمایت شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.