تولید دو اثر موسیقی مازندرانی با موضوع دفاع مقدس

دو اثر موسیقی پهلوون ریکا و بازگشت پرستو‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روح الله ایرانمهر معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار مازندران از تهیه و تولید دو موسیقی با عنوان پهلوون ریکا و بازگشت پرستو‌ها در مازندران خبر داد و گفت: این دو اثر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تولید می‌شود.

او افزود: موسیقی پهلوون ریکا و بازگشت پرستو‌ها کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مشارکت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که ضبط آن ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر امروز در استودیو فرهنگ خانه مازندران کلید می‌خورد.


بیشتر بخوانید


ایرانمهر گفت: این دو اثر هنری با صدای استاد محمدرضا اسحاقی و گروه موسیقی دشتستان به کارگردانی هادی محمدی درواری تهیه و تولید می‌شود.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار مازندران افزود: پهلوون ریکا موسیقی به زبان محلی مازندرانی است که نقش پر رنگ جوانان مازندران در عرصه دفاع مقدس به‌ویژه شهامت و پایمردی این عزیزان در دوران اسارت به قالب هنر درآورده است.

ایرانمهر ادامه داد: موسیقی بازگشت پرستو‌ها نیز به موضوع ورود آزادگان و شور حال وصف ناپذیر مردم این استان در استقبال از این سبکبالان عاشق می‌پردازد.

او گفت: از این دو اثر حماسی محلی مازندرانی در روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار