در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آیا شرایط ثبت نام خودرو تغییر می‌کند؟

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در خصوص شرایط ثبت نام خودرو و تغییرات آن توضیحاتی داد.

معرفی خودرومجید باقری قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط ثبت نام خودرو و تغییر شرایط آن، گفت: در حال حاضر مکانیزمی برای قرعه کشی در نظر گرفته شده است چرا که در گذشته شبهاتی برای ثبت نام خودرو ایجاده شده بود.

او بیان کرد: در گذشته می‌گفتند، عده‌ای برای ثبت نام خودرو از اینترنت پر سرعت استفاده می‌کنند و حق دیگر افراد که این نوع اینترنت را ندارند، پایمال می‌شود و عده‌ای واسطه گر هستند.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: به همین دلیل برای اینکه این شبهات از بین برود، شرایط جدیدی را برای ثبت نام اعمال کردیم. برای اینکه مصرف کننده واقعی بتواند در این طرح شرکت کند، یکی از شرایط این بود که کد ملی در ۴۸ ماه گذشته ثبت نامی نداشته باشد، هر کد ملی دارای گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال داشته باشد.


بیشتر بخوانید


باقری افزود:در حال حاضر طرح جدیدی مطرح شده که از هر خانوار یک کد ملی می‌تواند اقدام به ثبت نام خودرو کند، اما در هیچ یک از ثبت نام‌ها این شرط اعمال نشده است و تا طرح بعدی اگر این شرط اجباری شود حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد؛ البته این شرط تاکنون به شرط ثبت نام اعمال نشده، اما می‌توان در طرح‌های آتی اعمال شود.

قیمت قطعی شاهین مشخص نشده است

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در خصوص تولید و عرضه خودرو شاهین به بازار، گفت: خودرو شاهین زمستان امسال تولید و روانه بازار خواهد شد. برای فروش این خودرو مبلغی را دریافت کرده ایم، اما هنوز قیمت قطعی این خودرو مشخص نیست.

او با اشاره به زمان قرعه کشی بعدی این گروه خودروسازی، بیان کرد: به محض اینکه مجوز قرعه کشی را اخذ کنیم آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز سهرابی
۲۲:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی ممنون هستم
آخرین اخبار