کمیته‌ اختصاصی فراکسیون ایثارگران مجلس تشکیل شد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته اختصاصی فراکسیون برای بررسی و رفع مشکلات ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست امضای تفاهم‌نامه زمین و ساخت ۳۷۰۰ واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان ، گفت: یکسری احکام قانونی و مانده از قدیم وجود داشته که مشکلات اساسی در حوزه ایثارگری داشته از جمله معوقات جانبازان، آزادگان، پاداش پایان خدمت خانواده‌های معظم شهداء است.

او افزود: با اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد، اعتبار مناسبی برای پرداخت بدهی‌ها و معوقات اختصاص پیدا کرده که می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

جوکار ادامه داد: جامعه ایثارگری، برای کشور و انقلاب جانفشانی کردند، عده‌ای شهید شدند و عده‌ای به درد جانبازی دچار شدند، این افراد برای ما و برای اینکه ما و اسلام عزت، افتخار و عظمت داشته باشیم رفتند، اکنون حل مشکلات آن‌ها و خانواده‌شان وظیفه ما است.

نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احکام، قوانینی و برنامه‌های توسعه‌ای برای جامعه ایثارگری داشته و تلاش کرده، اما برخی از این برنامه‌ها اجرایی نشده‌است و باید دنبال شود که اجرا شود.

جوکار ادامه داد: فراکسیون ایثارگران در مجلس شکل گرفته و در نشست با معاونین بنیاد شهید کمیته‌هایی تشکیل شد که از جمله کمیته شناسایی قوانین حوزه‌ی ایثارگری بود که برسی و تنقیح احکام، کمیته مسکن، اشتغال، تامین بودجه سال ۱۴۰۰، درمان، اصلاح احکام برنامه شش نیز از کمیته‌های دیگر هستند که به حل مشکلات ایثارگران و کاستی‌های جامعه هدف می‌پردازد.

او گفت: اینکه جامعه‌ی ایثارگری، از نخبگان استان، خیرین و کارآفرینان برتر هستند جای تقدیر است و انشاالله مشکلات ایثارگران را با کمک و مشارکت دستگاه‌ها حل می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.