تعداد فوتی‌های کرونا در بوشهر به ۳۱۸ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۱۸ نفر در این استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه آمار‌ها از کاهش قدرت کرونا در استان خبر می‌دهد، بیان کرد: تاکنون موارد فوتی‌ کرونا در استان بوشهر به ۳۱۸ نفر رسیده است.

او عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ مبتلا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اضافه شدن هفت نفر به فوتی‌ها، ادامه داد:  دو نفر از هم استانی‌ها  چهارشنبه، یک نفر پنجشنبه، سه نفر جمعه و یک نفر نیز امروز فوت شده‌اند که آزمایش کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۵۶ تا ۸۰ سال بوده‌اند.

۲۸۱ نفر در بخش‌های کرونایی بستری هستند

کشمیری همچنین  افزود: اکنون ۲۸۱ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که  ۵۷ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته  بستری شده‌اند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه  ۱۶۶ نفر از بیماران بستری، مثبت قطعی هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته،  ۴۸ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۰ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۳ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

طبق آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان بوشهر همراه با استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان،چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.