بومی سازی قفسه های نهایی نورد ۶۵۰ در ذوب آهن اصفهان

با تلاش بی وقفه و جهادی آتشکاران مادر صنعت فولاد ایران، قفسه‌های نهایی نورد ۶۵۰ بومی سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا دهقانی فورمن شیفت مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان، بومی سازی و کسب دانش روز در صنعت فولاد را یکی از ضروریات در دوران تحریم‌ها دانست و گفت: کارکنان مدیریت مهندسی نورد این شرکت موفق شدند با پیاده سازی ایده‌ای ابتکاری در طراحی مجدد قفسه‌های نهایی نورد برای افزایش کارایی و بازدهی کاری گام بزرگی بردارند.

غلامرضا دهقانی، شکستن بال تیرآهن و غلطک ایجاد ضایعات وتوقف خط را از مشکلات ناشی از طرح شمش‌های قفسه نهایی کارگاه نورد ۶۵۰ بیان کرد و افزود: با تلاش بی وقفه وجهادی گروه بهبود همچنین مشارکت آرمان افتخاری سرپرست این کارگاه و اصغر سلیمیان تکنسین مونتاژ، طرح‌های شمش و ساخت اصلاح و با مونتاژ روی قفسه بهره برداری شد.

او زمان طولانی مونتاژ و دمونتاژ، مواد مصرفی بسیار زیاد همچنین سخت بودن تنظیم آن وخطرات ناشی از آن را از مهمترین عوامل تغییر طرح این قفسه‌ها برشمرد و گفت: اصلاح قفسه‌های نهایی نورد با بهره گیری از دانش روز مهندس جوان این شرکت توقفات و ضایعات خط را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

فورمن شیفت مدیریت مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: صنعتگران ذوب آهن اصفهان با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات خود زمینه پیشرفت و سهولت در کار و کاهش هزینه‌ها را در این شرکت فراهم کرده اند.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.