اجرای طرح اتو سینما در جزیره قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به شیوع کرونا ، طرح اتو سینما برای نخستین بار در قشم اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مرتضی شیخ زاده گفت: در طرح اتو سینما،  با رعایت فاصله اجتماعی ، در روزهای بین عید قربان تا غدیر، هر شب ساعت ۲۲  یک فیلم سینمایی  اکران می شود.

او  افزود:در این طرح تصویر فیلم‌ سینمایی از صفحه نمایشگر بزرگ پخش می شود و تماشاچیان از طریق رادیوی خودرو های خود  می‎توانند صدای فیلم را  دریافت کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در طرح اولیه اتو سینما برای حضور ۵۰ دستگاه خودرو برنامه ریزی شد و در صورت استقبال  شهروندان، می‌توان با جانمایی جدید، ظرفیت این طرح را افزایش داد.

شیخ زاده  افزود: هماهنگی‌های لازم برای حضور نیروهای آتش‌نشانی و همچنین اتولانس ( آمبولانس ) سازمان منطقه آزاد قشم برای  ایمنی و خدمت‌رسانی انجام شده  و شرایط برای خونگیری از  اهدا کنندگان در این محل فراهم شده‌ است.

او گفت:  اتو سینما  ایده‌ای است که بر اساس آن تلاش می‌شود هم فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و هم نیازهای روحی و روانی مردم برای تفریح در اجتماع پاسخ داده شود و بازرسان و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز هر شب با حضور در این محل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام نمایش فیلم نظارت می کنند.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.