فولادی: می‌توانیم با خودباوری ۲ سهمیه تکواندوی المپیک بگیریم

سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن گفت: موفقیت‌های تیم کن نشان داد اولویت اول ما کسب عنوان قهرمانی و یا نایب قهرمانی نیست.

ریحانه فولادی سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم بیان کرد: با توجه به حضور چند ساله تیم کن در رقابت‌های لیگ برتر در رده‌های مختلف از پایه تا بزرگسالان، موفقیت‌های زیادی حاصل کرد که نشان داد اولویت اول ما کسب عنوان قهرمانی و یا نایب قهرمانی نیست. تیم‌های دیگر با کمک حامیان مالی خود هم کنار ما می‌توانند روی سکو قرار بگیرند و بابت این اتفاق خوشحال هستیم. شرایط این چنینی ما را به برگزاری مسابقات لیگ در قالب جام کوثر و ایران‌دخت امیدوارتر کرد. مطمئنا در ادامه شاهد موفقیت تیم‌های زیادی خواهیم بود.

مربی تیم ملی تکواندو درباره احتمال گرفتن سهمیه المپیک توکيو  توسط بانوان در رقابت‌های آتی عنوان کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که بازیکنان ما در رده‌های پایه، نوجوانان و المپیک جوانان کسب کرده اند و حتی در آسیا و در عرصه‌های جهانی روی سکو رفته ایم، به توانایی بازیکنان خود ایمان داریم و مطمئن هستیم اگر آنها به خودباوری برسند و اعتماد به نفس خود را حفظ کنند، این توانایی را داریم که در مسابقات آتی ۲ سهمیه المپیک توکیو را کسب کنیم.  

او درباره برگزاری تمرینات ملی پوشان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که بابت تمرین ملی پوشان و تکواندوکاران در باشگاه‌ها به وجود آمده است، سعی کردیم با بروز‌ترین برنامه‌ها و به صورت آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی با قهرمانان و ورزشکاران آمادگی آنها را زیر نظر بگیریم تا وقفه طولانی مدتی که به وجود آمده است، آن‌ها را از شرایط آرمانی دور نکند.

فولادی در ادامه گفت:  با توجه به محدودیت‌های شرایط تمرینی  از نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین فدراسیون تکواندو به خصوص زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون، در نظر داریم تا فعلا تمرینات را به صورت انفرادی و در فضایی که ضریب خطر کمی برای تمرین دارد، برگزار کنیم. کما اینکه رقیبان قدرتمند ما مانند روسیه، کره جنوبی و انگلیس در فضای باز تمریناتشان را آغاز کرده اند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار