اجرای طرح برخورد با تخلفات خودرو‌های ساکن در اراک

با اجرای طرح برخورد با تخلفات خودرو‌های ساکن در اراک ۱۶۷ نفر از رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن رانندگان در شهرستان اراک و اعمال قانون ۱۶۷ راننده متخلف دراین طرح خبر داد.

سرهنگ حسینی افزود: تخلفات ساکن رانندگان از قبیل ایستادن ممنوع، توقف ممنوع، دورزدن ممنوع، سد معبر به عنوان یکی از عوامل اصلی وقوع ترافیک شهری همواره مورد توجه ویژه پلیس راهور قرار داشته که علاوه بر ایجاد فضای غیر اخلاقی در جامعه و اختلال در امنیت عمومی، موجبات افزایش وقوع تصادف و یا تشدید آن را در سطح جامعه فراهم می‌آورد.

او اضافه کرد: این طرح یک روزه بنا به درخواست‌های پیوسته شهروندان و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و با مشارکت رده‌های تخصصی در خیابان‌های پر تردد شهرستان اراک مانند خیابان‌های محسنی، ادبجو و شیخ فضل اله نوری اجرا شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این قبیل طرح‌ها به صورت مستمر تا حصول اهداف پیش بینی شده از سوی پلیس راهورکه تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و پیشگیری از حوادث مختلف در سطح معابر درون شهری شهرستان اراک و دیگر شهرستان‌های استان مرکزی ماست، اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: با تجهیز کارکنان این پلیس به تجهیزات و فناورآوری روز (دست افزار موبایلی هوشمند) از این بعد رانندگان متخلف به صورت فراگیر و دقیق در کمترین زمان ممکن طبق قانون جریمه خواهند شد.

سرهنگ حسینی با قدردانی از رانندگان قانونمند و اهتمام آن‌ها در رعایت هدفمند قوانین مربوطه به منظور پیشگیری از حوادث مختلف رانندگی اظهار کرد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان، پلیس همواره با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد کرده و گشت‌های مختلف پلیس راهور نیز با فعالیت محسوس و نامحسوس خود در سطح معابر درون شهری به نظم و امنیت ترافیکی استان مرکزی نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.