شکایت استورمی دنیلز از ترامپ رد شد

دادگاه فدرال آمریکا شکایت استورمی دنیلز علیه رئیس‌جمهور این کشور که پیش از این به افشای فساد اخلاقی ترامپ پرداخته بود را رد کرد.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پرونده شکایت «استورمی دنیلز» علیه رئیس جمهور آمریکا، به دلیل انتشار پیامی توئیتری از سوی ترامپ در سال ۲۰۱۸ امروز از سوی دادگاه فدرال ایالات متحده رد شد.

گفته می‌شود اکثریت اعضای دادگاه فدرال آمریکا آرای موافق ترامپ داشتند و متفق‌القول بودند که پیام توئیتری ترامپ در آن سال خطاب به شخصی دیگر نوشته شده است.

دنیلز با نام اصلی «استفانی کلیفور» در شکایت خود مطرح کرده که پیام توئیتری دو سال پیش ترامپ شهرت او را زیر سوال برده و او را دروغگو جلوه می‌دهد.

در انتخابات پیشین آمریکا در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ، ۱۳۰ هزار دلار به دنیلز رشوه پرداخت کرد تا او را از افشای رابطه نامشروعش با رئیس جمهور کنونی آمریکا بازدارد. اما در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) و در مصاحبه‌ای یک ساعته دنیلز داستان خود با دونالد ترامپ را به طور کامل تشریح کرد. پس از آن دونالد ترامپ در پیامی توئیتری گفت تصویری که دنیلز در این مصاحبه برملا ساخته به همسر این هنرپیشه شباهت بیشتری دارد و در توئیتر خودش نوشت: «تصویری که پس از چندین سال آشکار شده است مردی را نمایان می‌کند که وجود خارجی ندارد. این دروغ و حقه‌بازی است. اخبار جعلی رسانه‌ها برای احمق‌ها.»

اکنون دادگاه فدرال آمریکا در بیانیه ۹ صفحه‌ای خود در این باره آورده است که: «این پیام توئیتری ترامپ اشاره به شباهت طرح ارائه شده از سوی او با همسر سابقش دارد.» آن‌ها چندین بار در این دادگاه تاکید داشتند که پیام توئیتری ترامپ تنها بیانگر نگاه او به شباهت این تصویر با همسر سابق این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن است و افزودند: «از آنجا که بلافاصله پس از این پیام عکس مقایسه‌ای این طرح و همسر دنیلز منتشر شده بر عهده خواننده است تا ببیند و نتیجه‌گیری کند.»

البته دنیلز در شکایت خود گفته است ترامپ با انتشار این پیام توئیتری سعی داشته تا نشان دهد هیچ رابطه نامشروعی میانشان نبوده است که این نیز از سوی دادگاه با بیان آنکه این رفتار ترامپ به معنای انکار عمومی نیست، رد شد. اما پیش از این ترامپ بار‌ها به تکذیب رابطه جنسی خود با این هنرپیشه پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار