هاشمی نظری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد/ تکمیل فرم خوداظهاری اجباری است

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی از امروز یکشنبه دوازدهم در سایت سنجش پزشکی در دسترس داوطلبان خواهد بود.

سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز توزیع کارت چهل و هفتمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی باید از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه مورخ ۱۲ مرداد ماه نود و نه تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ به سایت سنجش پزشکی مراجعه و اقدام به دریافت کارت کنند.

 هاشمی نظری  ادامه داد: برای دریافت کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی لازم است داوطلبان فرم خود اظهاری را تکمیل کنند تا نمایش کارت برای آنها فعال شود.

ثبت نام  ۱۴۶۷۸ داوطلب در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان نهایی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اظهار کرد: در چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۱۴ هزار و ۶۷۸ داوطلب ثبت نام کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: از داوطلبان خواهش می کنیم به منظور حفظ سلامتی سایر داوطلبان فرم خود اظهاری را به دقت پر کنند چرا که برای داوطلبان مبتلا به کرونا مکانی جداگانه در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: داوطلبانی که به هر دلیل مجاز به دریافت کارت آزمون پذیرش دستیار تخصصی نیستند می‌توانند  مدرک مورد نقص را ارسال و پس از بررسی کارشناسان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند، افزون بر این تمام داوطلبان می توانند در بازه زمانی دوازدهم تا چهاردهم مرداد ماه نسبت به برطرف نمودن نقص مدرک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.