واگذار نشدن زمین‌های مسکن هوانیروز ارتش در مسجد سلیمان + نتیجه پیگیری

پیام‌های شما شهروندان عزیز با موضوع واگذار نشدن زمین‌های مسکن هوانیروز ارتش در مسجد سلیمان استان خوزستان توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دریافت پیام‌های مربوط به زمین‌های مسکن هوانیروز ارتش شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان، این موضوع برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

 


متن پیام‌ شهروندان در مورد زمین‌های مسکن هوانیروز ارتش شهرستان مسجدسلیمان؛

با سلام و خسته نباشید. یک لطفی کنید در خصوص واگذاری زمین‌های شهرک امام رضاع مسجدسلیمان پیگیری کنید به خدا خسته شدیم.۵ سال پیش از کارکنان هوانیروز پول گرفتن واسه این زمین‌ها. هر روز یا شهرداری کارشکنی می‌کنه یا اداره ثبت یا مسکن شهرسازی و غیره. زمین سند دارد پول داده شده عوارض شهرداری و ... پرداخت شده و تو مزایده خریداری شده حالا مسکن شهرسازی به خاطر اینکه یه قطعه ۱۳ هکتاری تو اون منطقه مربوط به ارتشِ و قولش رو از فرماندهان رده بالا گرفته اجازه واگذاری نمی‌ده می‌گه تا آن رو واگذار نکنید هیچ کاری انجام نمی‌دیم. برید استانداری. استانداری میگه برین فرمانداری. فرمانداری می‌گه برید شهرداری. شهرداری میگه برید اداره ثبت. اداره ثبت میگه برید مسکن شهرسازی و همین‌طور. اخه این انصاف نیست تو بدترین شرایط که سیل و زلزله و ... باشه که همه به فکر نجات خانواده هاشون هستند ما خانواده خودمان رو به خاطر مردم عزیز خوزستان رها کنیم و می‌ریم پرواز و عملیات جستجو نجات تو باد و بارون که هر لحظه احتمال سانحه و کشته شدن ما هست دل به خطر می‌زنیم بعد مسئولین شهر با ما و همکارانمان این‌طور برخورد کنند. بازم عرض می‌کنم ما این زمین رو تو مزایده خریدیم چرا گروکشی می‌کنن خدا رو خوش نمیاد. با تشکر فراوان.

 

سلام. من حدود ۶ ساله زمین‌های هوانیروز مسجدسلیمان رو در استان خوزستان از طریق مزایده گروهی خریده‌ام، ولی هنوز متأسفانه با سنگ‌اندازی‌های مختلف طرح تقسیم اجرا نشده و سند یا برگه واگذاری نداده‌اند. تو رو خدا با این اوضاع مالی بدی که برای من و تمامی دوستانی که تو این طرح بزرگ شرکت کرده‌اند نقطه امیدی فراهم کنید و پیگیر این موضوع شوید. تا دل هزاران نفر از این خانواده‌ها را شاد کند. خداوند نیز دل شما و خانواده عزیزتان را شاد کند.


سلام. از کارکنان رسمی ارتش هستم. یک قطعه زمین تحت اخبار هوانیروز مسجدسلیمان به من و همکارانم ۶ سال پیش با دریافت مبلغی واگذار شد. با توجه به اینکه کل زمین‌های واگذاری سند سیم سرب داشته هنوز تفکیک نکردن و بهمان تحویل ندادن. من نمی‌دانم تحویل دادن ۱۸۰ متر از خاکی که ۶ سال پیش بابتش پول پرداخت کردیم و سند کلی داشت. نیازمند چه اقداماتی هشتش که ۶ سال باید طول بکشد


بنده سال ۹۴ از تعاونی مسکن هوانیروز واقع در مسجدسلیمان امتیاز زمینی را خریداری کرده‌ام زمین‌ها مسطح و جدول‌کشی هم شده، اما متأسفانه جلوی تفکیک و واگذاری آن را گرفته‌اند . عاجزانه خواهش می‌کنم پیگیری کنید دست ما به هیچ جا نمی‌رسد و هیچ‌کس پاسخگوی ما نیست . ممنونم بنده ۵ سال پیش زمینی از زمین‌های واگذاری هوانیروز مسجدسلیمان خریداری کرده‌ام، ولی متأسفانه در این مدت تفکیک و واگذاری انجام نگرفته و مدام وعده می‌دهند فلان تاریخ واگذار می‌شوند و متأسفانه مسئولین شهر نسبت به تفکیک و واگذاری کوتاهی می‌کنند از مسئولین محترم درخواست ورود و پیگیری را دارم با تشکر.

 

من یک امتیاز زمین از تعاونی ارتش واقع در شهر مسجدسلیمان در سال ۹۵ خریدم، هنوز بعد از گذشت چندین سال هنوز زمین را به ما واگذار نکردن و یک عده جلوی این واگذاری رو گرفتن (ظاهراً مسکن و شهرسازی دنبال سهم خواهی است) با این مشکلات اقتصادی من مستأجر هستم و تمام سرمایه من و خیلی‌های دیگِه همین زمینه که به مشکل خورده خواهشمندم برای رفع این مشکل پیگیری کنید.

 



نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد زمین‌های مسکن هوانیروز ارتش شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را می‌توانید در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

چرا زمین‌های هوانیروز ارتش مسجدسلیمان پس از گذشت ۵ سال واگذار نمی‌شوند؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ریاست محترم قوه قضاییه آیت الله ریسی، لطفا اراضی ارتش مسجدسلیمان تانکسازی و هوانیروز که به تعاونی مسکن کارکنان واگذار شده،خواهشا پیگیری کنید،مسکن و شهرسازی و نهادهای مسول شهری سنگ اندازی میکنن و بهانه های واهی جلوگیری میکنند،در حالی که زمینها سند رسمی دارند،وقبلا نیز ساختمانهای اداری و مسکونی در زمینهای فوق وجود داشته
Iran (Islamic Republic of)
حسام عبدی
۱۹:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از رباست محترم قوه قضاییه که به جد دنبال خلاف در دستگاههای دولتی هستند عاجزانه خواهشمندم در ابن قضیه ورود کنند و دست رانت خوارهای مسکن و شهرسازی شهر مسجد سلیمان رو برملا کنند.تعاونی ارتش تمامی کارهای قانونی را انجام و مستندات لازم رو داره.اما فعلا قدرت دست شهرسازیه
آخرین اخبار