برگزاری کنکور‌های سراسری و ارشد به تعویق می‌افتد؟

علیرغم نمره قبولی که نحوه برگزاری کنکور دکتری از سوی وزارت بهداشت دریافت کرد، اما هنوز برخی معتقدند که کنکور‌های سراسری و ارشد نباید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با برگزاری کنکور دکتری ۹۹ در تاریخ ۹ مرداد حواشی و انتقادات زیادی با مضامین «سازمان سنجش مردود شد» «پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد» «سلامت داوطلبان به خطر افتاد» «کنکور‌های سراسری و ارشد باید به تعویق بیفتد» در فضای مجازی شروع شد.

با پخش مطالب و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی بر نگرانی داوطلبان و خانواده‌ها افزوده شد و بسیاری از داوطلبان خواستار تعویق کنکور‌های کارشناسی ارشد و سراسری شدند.

کنکور‌های سراسری به تعویق می‌افتد؟

پاسخ سازمان به رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری کنکور دکتری و در جمع خبرنگاران درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: پروتکل‌های بهداشتی در آزمون دکتری رعایت شد. سخنگوی سازمان سنجش نیز بیان کرده که وزارت بهداشت به سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری نمره ۱۶ را البته سختگیرانه داد، یعنی اینکه وزارت بهداشت که متولی تمهیدات بهداشتی و مباحث سلامت است، نمره قبولی را به سازمان سنجش داده است.

خدایی همچنین گفت که در کشور با ویروس کرونا مواجه هستیم و همه راجع به کنکور و مسائل آن اظهار نظر می‌کنند، اما برای ما اجرای قانون مهم است و اگر ستاد تصمیم بگیرد تاریخ کنکور سراسری و ارشد هم تغییر می‌کند.

رئیس سازمان سنجش درباره میزان رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در کنکور دکتری نیز توضیح داد: شیوه‌نامه بهداشتی برای برگزاری کنکور ابلاغ شد و همه داوطلبان باید از ماسک استفاده می‌کردند. تمامی مسائل بهداشتی به داوطلبان و حوزه‌ها ابلاغ شده بود، اما اینکه در کل روند اجرای یک پروژه ملی چند عکس منتشر شود که داوطلبی ماسک خود را برای چند لحظه پایین آورده که به عنوان مثال آب بخورد، نمی‌شود کل روند آزمون را زیر سوال برد.


بیشتر بخوانید


او افزود: ما از داوطلبان کنکور دکتری نظرسنجی کرده ایم که آیا از تمهیدات بهداشتی کنکور راضی هستید یا خیر؟ که بیش از ۸۵ درصد رضایت داشته اند.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: متوسط افراد در هر حوزه کنکور دکتری ۵۰۰ نفر بود، ولی در کنکور سراسری به دلیل گستردگی ۲ هزار و ۸۰۰ نقطه داریم و تمرکز کمتری وجود دارد. بیشترین تراکم در گروه علوم تجربی است که حدود ۶۰۰ هزار نفر هستند و هر حوزه‌ای ۲۱۰ نفر است. در یک فضای بزرگ ۲۱۰ نفر را اسکان می‌دهیم که به قول دکتر حریرچی ورودی یک روز پاساژ‌های تهران است. یک میلیون نفر را زیر یک سقف جمع نمی‌کنیم بلکه در ۲ هزار و ۸۰۰ حوزه پخش می‌شوند و پروتکل‌ها را رعایت خواهیم کرد.

خدایی یادآور شد: به مراقبان هم گفته شده بود که اگر داوطلبی ماسک خود را برداشت به فرد تذکر بدهند و فضای امتحان به گونه‌ای بود که  تمرکز داوطلب به هم نخورد.

او در ادامه بیان کرد: نمی‌دانم اگر مجلس تصویب کند که کنکور لغو شود مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا چه می‌شود و  سازوکار آن چه خواهد بود؟

کنکور‌های سراسری به تعویق می‌افتد؟

واکنش وزیر علوم به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری آزمون‌ها اظهار کرد: برای برگزاری آزمون‌های پیش رو هیچ مشکلی نداریم.

او افزود: گزارش مستندی از تمام حوزه‌های برگزاری کنکور در دانشگاه‌ها به دست ما رسیده است. طبق نظرخواهی از شرکت کنندگان مقطع دکتری که از طریق سایت سازمان سنجش اخذ شده است، بالای ۸۰ درصد از برگزاری کنکور اظهار رضایت داشته اند.


بیشتر بخوانید


وزیر علوم تصریح کرد: سازمان سنجش برای برگزاری آزمون روز‌های آتی از تجربیات آزمون‌های قبلی در دوران کرونا حتما استفاده خواهد کرد و در شرایط فعلی آمادگی بسیار خوبی وجود دارد. همکاری با وزارت بهداشت می‌تواند وزارت علوم را برای برگزاری آزمون‌ها درمراحل بعدی کمک کند.

کنکور‌های سراسری به تعویق می‌افتد؟

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه کنکور برگزار می‌شود و نباید در این زمینه تردید ایجاد کنیم، گفت: برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ تا این لحظه حتمی است و فکر می‌کنم این جمله باید قوی، محکم و یکپارچه به جامعه اعلام شود که کنکور برگزار می‌شود.

علی اکبر حق دوست ضمن بیان این مطلب در خصوص زمان برگزاری کنکور و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: این ستاد بر اساس اینکه بهترین آورده را برای مردم داشته باشد، تصمیم می‌گیرد.دغدغه اصلی نمایندگان مجلس این است که خدای نکرده سلامت جامعه و سلامت داوطلبان به خطر نیفتد. به تبع آن ما نیز بر اساس این اصل که سلامت داوطلبان مهم است باید تصمیم بگیریم.


بیشتر بخوانید


او در ادامه تصریح کرد: توجه داشته باشید که سلامت جسم یک مسئله است و سلامت روان و روح مسئله دیگر است. داوطلبان بعضا چند سال خود را در خانه محبوس کرده اند و استرس‌های زیادی را تحمل می‌کنند. همه بدانند که وقتی تصمیم می‌گیریم باید سلامت را جامع ببینیم. البته بله داوطلب نباید کرونا بگیرد، اما از سوی دیگر هم نباید دچار استرس اضافه شود و بحث‌های تکنیکال را باید در پشت در‌های بسته مطرح کنیم.

کنکور‌های سراسری به تعویق می‌افتد؟

ابهام در برگزاری کنکور‌های سراسری

 مسئولان سازمان سنجش، وزارت علوم و وزارت بهداشت اعلام کرده اند که کنکور در زمان مشخص برگزار می‌شود و سازمان سنجش نمره قبولی را در کنکور دکتری از وزارت بهداشت گرفته است؛ همچنین مسئولان وزارت بهداشت نیز معتقد هستند بیش از این نمی‌توان کنکور را به تعویق انداخت زیرا علاوه بر اینکه با مشکلاتی از جمله شروع سال تحصیلی مواجه می‌شویم و در پاییز به پیک کرونا و آنفولانزا می‌رسیم و در آن زمان شرایط برگزاری کنکور سخت‌تر می‌شود.

امروز نمایندگان وزارت علوم و سازمان سنجش برای ارائه گزارش عملکرد کنکور دکتری به مجلس رفتند و محمدباقر قالیباف که در جلسه علنی امروز ۱۲ مرداد سخن می‌گفت، با اشاره به برگزاری کنکور دکتری تاکید کرد که در این آزمون پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و به همین جهت باید کنکور سراسری به تعویق بیافتد؛او همچنین دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس را موظف به پیگیری برای اتخاذ بهترین تصمیم کرد.

با توجه به این شرایط باید منتظر ماند و دید که نتیجه رایزنی‌ها برای تعویق چندین باره کنکور به کجا ختم می‌شود؟ و آیا باز هم این آزمون‌ها به تعویق خواهد افتاد یا خیر؟ با توجه به اینکه تعویق کنکور بیش از این امکان پذیر نیست احتمال لغو بسیار کم است و انتظار می‌رود که تمهیدات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور مقداری سخت گیرانه‌تر شده و فضای بیشتر و بازتری برای کنکور در نظر گرفته شود.

بر اساس اطلاعیه‌های قبلی قرار است کنکور ارشد در تاریخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه و کنکور سراسری در تاریخ ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و اول شهریور امسال برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۶
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
پدر کنکوری
۲۲:۱۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
آقای، رئیس جمهور، آقای قالی باف، آقای ریئسی باعرض سلام وادب وخسته نباشی، تورا بخدا مانع تعوق کنکور شوید، مسلما بچه های درس نخوان بیشترند، وباپیامکهاشان، می خواهند جلو برگزاری کنکور را بگیرند، وبهانه ای باشد برای جواب دادن به خانواده هاشان، تو را بخدا با اعصاب وروان بچه های ساعی ودرسخوان بازی نشود، کنکور را سر وقت بگیرید بگیرید ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
باسلام، تورا بخدا، جان امام‌حسین‌ ع، دیگه کم از تعویق کنکور صحبت کنید، کم با روح وروان خانواده ها بازی کنید، تصمیمتان در باره کنکور که با شدت سخت گیرانه تر در مورد مسائل بهداشتی، انجام شود، قابل تحسین است، کنکور را بگیرید، بگیرید بگیرید، تشکر تشکر تشکر، ممنون ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
الان نصف بیشتر مردم حتی بدون ماسک از عصر میزنن بیرون تو خیابون توی مغازه و پاساژ و بستنی فروشی و...تا شب.
حالا بخاطر 4 ساعت اومدن سر جلسه چه غوغایی میکنن!!
من که واقعا دیگه خسته شدم، کاش اصلا تعویقم نمی افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
سمانه خضری
۱۹:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا ول نمی کنید هیچ مسئله ای بزرگتر از کنکور تو زندگیتون ندارید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور سراسری باید برگزار شود حتما حتما حتما حتما حتماباید ...ما دیگه نمیتونیم کنکور رو بخونیم ..خواهشا برگزار کنید...کسانی که نخوندن میتونن کنکور ندن .ولی تکلیف ما چی نیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تو هم کنکور نده
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
هر کی نخونده میگه کنکور برگزارار تشه ولی باید برگزار بشه پ چجوری سنجش بشیم
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۱:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تورو خدا کنکور نگیرید برگزار نکنید مرض کرونا میگیریم منم زیاد خوندم ولی از جون خودم و هموطنانم سیر نشدم در اصل قاتل نیستم کرونا هیچ چیز سرش نمیشه کنکوری یا غیر کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو حذف کنید لااقل توی این کرونایی جون مردم رو به خطر نیندازد بخدا تلفات کرونایی زیاد میشه اخر کل مردم رو کرونایی میکنید حرص و طمع رو کنار بگذارید کلا حذفش کنید کنکور سراسری رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حذف کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
می کشید مارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
اخر هم ملت رو کرونایی میکنید و میدهید به کشتن کنکور سراسری رو لغو کنید
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکوری
۰۸:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
توروخداتعویق به فکراونایی باشیدکه مریض هستن ماعینکیهاچطورماسک بزنیم شیشه هابخارمیطنه نمیشه دیدسوالات رو حداقل شهریورهواخنک ترمیشه اونموقع زدن ماسکم راحت ترهسته اقای نادری توروخدای کاری کنیدزودتر
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکوری
۰۸:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
توروخداتعویق به فکراونایی باشیدکه مریض هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حرفی نیست کنکور گرفتین جون ما وخدنواذه به گردن هرکی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام من یک کنکوریم امسال فقط ۲۰ میلیون خرج کلاس و دیویدی و کتاب کردم اوضاع مالی چندان خوبی هم نداریم ولی با این همه هزینه واین همه تلاش خودم میگذرم تنها به دلیل خانواده . من ایندمو بدون پدرومادرم نمیخوام.منو پدرومادرم به اجبار راهی کنکور میکنن چون سختیای که من تواین چند وقت کشیدمو دیدن .اونا نمیخوان من سال دیگه هم این سختی رو تحمل کنم اما من هزار برابر این سختی رو به خاطر خانوادم تحملمیکنم خواهش میکنم امسال بی خیال کنکور شین فقط به خاطر هموطنانمون و خانواده هامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
بدبخت حیف ۲۰ ملیون نبود!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
بخدا آنهایی که می گند درس خوانده ایم، وکلاس رفتیم و هزینه کردیم، ولی کنکور نگیرید، دروغ محض است، والله دروغ میگند اینها همان کسانی هستند که باعث شلوغی خیابان‌ها، پارک‌ها، مسافرت‌ها هستند فقط می خواهند بهانه ای پیش خانواده هاشان داشته باشند، دروغ میگند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
20 میلیون خرج کردی که لغو شه؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تمام شد و رفت...اعلام کردن که کنکور برگزار میشه خدایا شکرت دیگه به تعویق نخوردیم....برید به درساتون برسین...انقدر هم منتظر تعویق نباشید.چند وقت تلاشهاتون بی نتیجه موند.....5 درصد نظر سنجی کار خودمون رو کردیم.موفق باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
*** چطور به نمره قبولی آزمون دکترا رسیده اید؟؟؟؟!!!!!
مگر بیماری کرونا مانند زلزله است که در لحظه عوارض خود را نشان می دهد ؟؟؟!!!!
اگر صدها نفر از همین آزمون به بیماری کرونا مبتلا شده باشند که به احتمال زیاد شده اند ، آیا می توانید به این آزمون ربط دهید ؟!
و ...... ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله 400 متری کرونا هم گرفته باشن از جای دیگه گرفتن به شما باشه از حالا هرگی بر اثر کرونا فوت بشه به آزمون ربط میدید
درستون رو بخونید برید سر جلسه از ترس کرونا پارک و سینما وتفریحتون که کنسل نمیشه فقط درس خوندن تعطبل؟
عایت
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۲:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من ماسک نمیزنم .سابقه خانوادگی تنگی نفس و آسم داریم یا ماسک منو میکشه یا کرونا اصن ب جهنم بزار بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شماها چقد حوصله دارین ک میاین تو این سایتا بحث‌میکنن بابا کنکور برگزار میشه شک‌نکنین.. بجای بحث کردنو هشتگ تعویق زدن برین تست بزنین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با نیم ساعت ماسک زدن احساس خفگی بهت دست میده.اون وقت ۴ساعت و ده دقیقه که خود امتحانه و یه ساعت هم باید قبل از امتحان سرجلسه حاضر باشی.
نفس کشیدن هم از یادمون میره چه برسه بتونیم به سوالات جواب بدیم. یه بار سعی کردم با ماسک و تشکیلات امتحان شبیه سازی بدم ولی سه ساعت هم نتونستم دووم بیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا من یه دختر استرسی دارم از دهم داره درس میخونه الان بااین وضعیت نمی تونم حق امتحان رو ازش بگیرم که صحنه برا بعضیا خلوت بشه خوشحال باشن نمی تونم پنج ساعت استرس تحمل کنم که بعد کنکور بچم سالم میمونه یا نه این چه وضعی مسولین ما به جای لجبازی با بی بی سی و بیگانه ها به فکر بچه های مردم باشند خواهش میکنم این آزمون حساس رو به موقع دیگری موکول کننمسولین میخوان بگن ما از ترکیه کمتر نیستیم یا ماهم میتونیم مثل چین باشیم ولی واقع بین باشیم آیا تو ایران میشه مثل اونا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دوستانی که از برگزاری کنکور نفع میبرید لطفا بیخود سنگ بچه های مردمو به سینه نزنید شما فقط به فکر منافع خودتونین سردرگمی بچه های مردم بهونه ست
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۱:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم باعث و بانی تعویق ننداختن کنکور نتایج وحشتناکشو ببینه که چه کشتاری راه انداخته
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۰:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اینکه بعضیا گفتن طبق سوابق تحصیلی دانشجو بگیرن کنکور لغو بشه عادلانه نیست...
من تا سال نهم معدلم بیست بود و از بدو ورود ب دبیرستان بخاطر مشکلاتی ک داشتم معدل هر سه سال آخرم بشدت پایینه و کنکور ۹۸شرکت کردم و چون درس نخوندم واسه مشکلاتم گند زدم... امسال ک تلاش کردم درس خوندم ب امید قبولی در دانشگاه فرهنگیان اگه کنکور لغو یا تعویق بشه تکلیف نظام وظیفه سربازی منو امثال من چیه؟؟؟ پس شغل من چی میشه اینارم فکر کنید دوستانی ک میگین کنکور لغو بشه؛کنکور اختیاریه شما شرکت نکنید بمونید واس سالهای آینده
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۰:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
توروخدا انقد نگید تعویق تعویق من پارسال درس نخوندم کنکور قبول نشدم امسال درسمو خوندم ب امید قبولی در دانشگاه فرهنگیان اگر کنکور لغو یا تعویق بشه تکلیف سربازی و نظام وظیفه من چیه؟؟؟شغل آیندم چی؟ اگر مخالف برگزاری کنکور هشتین شرکت نکنید ولی آینده مارو خراب نکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من دو فرزند کنکوری دارم هر دو تا کرونا گرفتند جواب خدا رو چی می دید چه جوری با ضعف شدیدی که دارند برن سر جلسه ی کنکور چند ساعت بشینند بقیه چی الوده نمی شوند کسایی که نگرفتند نمی دونند سرعت انتقالش و روزای رنجش چقدر بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه لطفا شما به داد ما برس هیچ کس به فکر سلامت و جون جوان های این مملکت نیست همه به فکر منافع خودشون هستند هیچ کس جلوی این مافیای کنکور رو نمیگیره از شما درخواست داریم که یک بار برای همیشه جلوی فساد این موسسات مافیای کنکور بایستید و به شدت باهاشون برخورد کنید و دستشون رو از جیب مردم و جون جوان های مردم قطع کنید
باشگاه خبرنگاران جوان لطفا منتشرش کن
Iran (Islamic Republic of)
متینشونم
۱۹:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام




چیزی به ذهنم نرسید .بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا تکلیف ما رو مشخص کنید بابا بالاخره چیکار میکنید ی تصمیم بگیرید ببنیم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۹:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بچه ها لطفا منطقی فکر کنید منم چند ساله پشت کنکور زحمت کشیدم همه ی ما خسته هستیم اما سلامتی خودمون و خانواده هامون از کنکور مهم تر هست منم میخوام پزشک بشم ولی باید زنده بمونم تا به هدفم برسم مسئولین لطفا تدبیر کنید و سلامت ما جوان ها رو به خطر نیندازید خواهش میکنیم شرایط روحی روانی ما رو بهم نریزید و تکلیف ما رو هر چه سریع تر روشن کنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چطور فقط اسم از کنکور سراسری هست فقط پس ارشد چی ؟۶۹۴هزار داوطلب عدد کمی هست ؟حتی در قیاس با بعضی گروه های کنکور سراسری چندین برابر هست ..#تعویق کنکورها
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
استرس کنکور از یک طرف+استرس کرونا ازطرفه دیگه+گرماازطرف دیگه...چطوری کنکور بدیم خدا میدکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تورو خدا دیگه ولمون کنید مسئولین یک روز لغو کنکور یک روز تعویق کم به ما استرس وارد کنید هر روز یک خبره کرونا اومده درست ولی مگه تاریخ کنکور از ۱۴ تیر به ۳۱ مرداد تغییر ندادید دیگه چرا باز میخواهید تعویق بیندازید بزارید کنکور موند بدیم خلاص بشیم از این همه استرس
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری با یه پدر مریض
۱۹:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خودمون اگه کرونا گرفتیم مردیم به درک
خانواده های بدبختمون چه گناهی کردن آخه
یکم بفکر خانواده های ما هم باشین
#قالیباف_تعویق
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۹:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام من خودم مشکل ریوی و مادرم مشکل قلبی داره
باور کنید اصلا نگران خودم نیستم ولی واقعا اگر باعث ابتلای مادر یا یکی از عزیزانم به کرونا بشم تا اخر عمرم هیچ موقع عذاب وجدان رهام نمی کنه ..در ضمن واقعا چهار ساعت دم و بازدم گرم در ماسک به شدت تمرکزمون رو کاهش می ده
United States of America
فائزه خلیل زاده
۱۸:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام، شما رو به خدا کنکور را در مردادماه برگزار کنید. خیلی زحمت کشیدیم خدارو خوش نمیاد زحمتهای مارو به هدر بدید. گریبانتون رو می گیره
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۸:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
برگزار کنید دیگه هرکی خواس میاد هرکی خواست نه
استرس این روزا از کرونا بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وزیر به من گفت

چی گفت!!!!

در گوش من گفت

چی گفت!!!

خودش به من گفت

چی گفت!!!!


گفت کنکور برگزار میشه

به افتخار وزیر بزن درست قشنگ رو
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور صلاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ساکت ................ساکت

یه کلمه از کرونا : بابا اینقدر از من نترسید بیای برید کنکور بدید
ماسک بزنی کارت ندارم
Germany
بهراد
۱۸:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بیاید یه واقعیتی رو بپذیریم وضعیت ایران تا سال دیگه قرمزه راهی برای تعویق نیست.
Iran (Islamic Republic of)
هه
۱۱:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
پس اردیبهش دقیقا ما تو چه وضعی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شمایی که میگید اونایی که خواستار تعویقن تنبلن پس لطفا نگرانشون نباشید چون یک ماه هیچ معجزه ای براشون نمیکنه...همچنین که یک ماه هم شما درسخونارو نمیکشه...
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط میگن کنکور سراسری پس ارشد چی ،؟۶۹۴ هزار نفر کمه؟ اگر قراره کنکور سراسری به تعویق بیفته که داوطلبان کمتر از ۶۰۰ هزار نفر هم در گروه های آموزشی داره چطور اون حسابه ارشد رو رها کردید ،؟ #تعویق کنکورها
Iran (Islamic Republic of)
L
۱۸:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام من یه دانش اموز تو یکی از استانهای قرمز و بسیار گرم هستم از اسفند تا حالا وضعیت روحیم کاملا خرابه دانش اموز خوبی هم بودم یعنی می گفتم زیر ۱۰۰۰ میشم ولی الان تو این وضعیت دیگه نمیخوام کنکور بدم روحیم به شدت ضعیف شده که میرم پزشک مغز و اعصاب استرس کل وجودما گرفته و سیستم تیمنیم نابوده با کوچکترین چیزی مریض میشم خواهششا به تعویق بندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من هم یه مادرم استرس فرزندم را که یک سال بیشتر داره زحمت میکشه روزی حداقل ده ساعت درس خونده نه تفریحی نه خوشی هیچی نداشته میخوام کنکور 31 مرداد برگزار شه با احساسات وروان فرزندانمان بازی نکنید بازی نکنید بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۸:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من جزو اون 5% موافق بودم:)
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دیگه ازمون بگیرید تموم شه به خدا از استرس مردیم هر که میترسه نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکورو ب تعویق بندازید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
#لعنت_بر_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویق داره نفسمونه میبره روانی شدیم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تو همين كنكور هفته پيش دانشگاه آزاديا برا اينكه كمتر پول مراقب بدن يواشكي كلاسا رو ٢٥ نفره كرده بودن و بازرسا رو هم بردن تو يه سالن با موز و انبه و آناناس ازشون پذيرايي ميكردن و چند تا كارمند بله قربان گو هم گذاشته بودن كه باهاشون بگو بخند كنن و سرگرمشون كنن كه نرن تو طبقات بچرخن و گزارش بدن خدا ميدونه چند تا از اين بيچاره ها كرونا گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ای
۱۸:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا اگه قراره برگزار کنین

زود تر

اگه قراره لغو کنین بازم خبرو بدین که خیال همه
راحت بشه
ب
Germany
امیر
۱۸:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام توروخدا به دادبچه های کنکوری برسید ،اگه بازم کنکور به تعویق بیفته واقعا مریض وافسرده میشن ،
به مسئولین ونمایندگان بگین اگه به فکرمردم هستن ، کار ادارات بانکها بازارها پاساژها و...را که مردم ازصبح تا شب اونجاها ازدحام دارن رو تعطیل یا تعویق کنن ،نه کنکور که سالی 4ساعته اونم با فاصله و...
میگن مافیای کنکور میخواد کنکور برگزار بشه ،ولی اتفاقا برعکس مافیای کنکور به نفعشه به تعویق بیفته تا بازم کلاس وهمایش ومشاوره و..آنلاین برگزار کنن واز مردم بدبخت پول بچاپن
شمارو به خدا قسم میدم اینا رو به گوش بالایی ها برسونید ما کجا بریم به کی بگیم بچه ها دیگه خسته شدن دیگه نمیکشن بعضیاشون چند ساله روزی 10 ساعت درس میخونن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
مافیای کنکور پولشو گرفته رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
Rبه ناشناس9:45
اتفاقا مافیای کنکور که پولشو گرفته دیگه چه منفعتی از برگزاری کنکور سر موعد خودش میبره؟
اینایی که برای کنکور ندادن هر مخالفتی رو صدای مافیای کنکور معرفی میکنند دروغگو و تعدادی هم مغرض هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با جان جوان ها بازی نکنید ککور باید تعویق بشه خودتون تصور کنید لحظه ی شروع جلسه پشت سریت عطسه کنه دیگه چجوری میتونی تمرکز کنی تست بزنی همینجور تویه بازار اگر یه نفر عطسه کنه همه از دورش فرار میکنن بعد با این استرس بشینه تست فیزیک و ریاضی و استکیومتری محاسبه کنه
یجورایی کنکور امسال مثل انتخاب طبیعی میمونه هرکس مقاومتش نسبت به نفس کشیدن با ماسک بیشتر باشه و بدنش در برابر کرونا مقاوم تر میتونه زنده بمونه بره دانشگاه مسخرست
Australia
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نتیجه چی شد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۷:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من نمیدونم اینایی که میان میگن موافقین تعویق کسایی هستن که درس نخوندن فازشون چیه اگر کسی تا الان درس نخونده باشه اگر تعویق هم بیوفته بازهم نخواهد خوند کنکور که با یک ماه یا دوماه خوندن نمیشه ک منطقی فکر کنین

ما ب فکر خانواده هستیم
تو بعضی از خانواده ها ممکنه افراد با بیماری خاص وجود داشته باشه یا اینکه افراد سالمند (پدر بزرگ و...)باهاشون زندگی کنن
کنکور باید دربهترین زمان و با امنیت بالا برگزار شود.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
لطفا شرایط و سختی های همه ی شهر هارو درنظر بگیرید
سلامتی بچه ها از همه چیز مهم تره
لطفا تصمیم درست بگیرید
اونی که خونده میتونه بازم مرور کنه
تعویق بندازید لطفا
تا شرایط بهتر بشه
نه با این حجم از کشته های روزانه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نگیرید کنکوروووووووو
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
# تعویق کنکور ب مدت حداقل یک ماه تا پیک کرونا کم شود و اب و هوا شرایط مناسبتری داشته باشد برای زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی .
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۷:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا چرا فک کردن مشکل ما شیوع کرونا است؟
مثلا کسی که مشکل تنفسی داره و استرس داره چطور ماسک بزنه؟
و اگر در این بین خودمون یا اطرافیان عطسه یا سرفه کنیم
استرس خیلی بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حالا همه با سابقه بیماری تنفسی میشن
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۱۷:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
پسرهایی .که از کنکور سال قبل تا الان منتظر شرکت کردن در کنکور سراسری هستند خدمت مقدس سربازی در پیش دارند و تا اول مهرماه بیشتر فرصت ندارند بنابراین هر تصمیمی که می خواهند بگیرند باید این حقیقت را هم در نظر بگیرند که از نظر رفتن به سربازی هم فرصت بدهند
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور
۱۷:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من نمی‌دونم چرا اینقدر حرص می خورید .مگه کسی به نظر کنکوری ها اهمیت میده همه به فکر خودشونن .
اگر بخوان تعویق بندازن میندازن .
اگر نخوان نمیندازن ..
هر چی بیشتر فکر کنیم استرس بیشتری میگیریم.
امیدوارم بهترین تصمیم را باتوجه به همه‌ی جوانب بگیرند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
لطفا کنکور و عقب بندازین به فکر اونایی باشین که تو خانوادشون افراد با بیماری خاص دارن و اگه کرونا بگیرن و انتقال بدن خیلی خطرناکه # کنکور تعویق باید داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هی بابا هر کاری می کنید بکنید
چه فردا چه صد سال دیگه هیچ فرقی نداره

از ما که گذشت ولی نسل های آینده نزارید بخاطر کنکور نابود بشن...........‌‌‌‌‌..‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌..................
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اونایی که میگین اهواز گرمه و فلان و فلانه.امسال اهواز کلی رتبه زیر صد میاره و اونا هم اهوازی اند!من با چندتاشون رفاقت دارم هر چند خوزستانی نیستم.اونایی که میگن تعویق و یا لغو،هیچ قدرت و توانایی در موفق شدن توی کنکور ندارن و با این ترفند قصد خنک کردن خودشون رو دارند.این کنکور نه تا رتبه تک رقمی،91 نفر دورقمی و الی آخر رتبه تو هر رشته ای داره؛فرق اونا با بقیه اینه که این بهانه ها رو نمیارن و کار خودشون رو میکنن.لطفا با فکر حرفی بزنید.به جز ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان دانشگاه ها که همه قبولیای اونجا رتبه کنکورشون معلومه که چنده،هیچ ورودی غیر قانی برای رشته هایی مثل پزشکی و اینا وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خودت اول فکر کردی بعد حرف زدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
داداش اینی ک تومیگی رتبه زیرصدشدن توتیرکنکور دادن یامرداد؟تومعرض افتاب بودن یانه:/
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۶:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا اینقد جوانهای مردومو اذیت نکنید. افسردگی گرفتن از بس یک روز لغو میکنید یروز برگذار میکنید. خسته شدیم از این بی مدیریتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بابا بچه ها مردم از این کنکور وانتظار خسته شدند
Iran (Islamic Republic of)
سلما۴
۱۶:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کی اجبارتون کرده کنکور بدید؟شما که نگران سلامتیت هستی و اگه راس بگی از اسفند در قرنطینه کاملی بزار سال بعدکنکور بده ، ولی حق بقیه رو ضایع نکن،بخدایی خدا اگه کنکوری درس خونده باشی وزجرشو تحمل کرده باشی از یه روز تعویق هم دفاع نمیکنی،جالبه وقتی شرکت درکنکور اجباری نیست این همه سرو صدا بخاطر چیه.
Germany
رضا
۱۷:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
همه ک نمیتونن سال بعد کنکور بدن و براشون اجباره یکم فکر کن بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
منتظر دستور شما بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کسی که میخواد کنکور بده بین کرونا و گرما یکی رو باید انتخاب کنه چون اگر به خاطر گرما به تعویق بیفته تا هوا خنک بشه بازهم احتمال شیوع کرونا در هوای خنک بالاتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آخه چرا تو جلسه امروز تعداد موافق ها و مخالف ها یکی نیست؟؟ هرچی مخالف تعویقه رو بردین تو جلسه کی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یه خبر بد برای کسانی که درس نخوندن

کنکور
.
.
.
.
.
برگزار می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یه خبر خوب برای تو؛ تو این شرایط خیلی ها که نگران سلامتی خود و خانواده و اطرافیان و کشورشون هستن کنکور نمیدن و برای تو جا باز میشه و میتونی راحت قبول شی تو که از خداته خیلیها که از نظر جنابعالی نخوندن کنکور ندن که تو حقشون رو بخوری از طرفی جون بقیه مردم هم بخطر بیفته به درک
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ،، من الان که تو خونه آزمون میدم فقط ده دقیقه ماسک رو تحمل میکنم عینکم بخار میگیره و تمرکزم رو به شدت پایین میاره افت درصد دادم،، برای من مهم نیست که عقب بیافته یا نه اما بدون ماسک شرکت میکنم اگه هم بزنم درش میارم ،، و توصیه هم به بچه ها اینه بعد از آزمون خودتون رو چهارده روزی قرنطینه کنید گناه پدر و مادر ما چیه که ازمون کرونا بگیرن و. بمیرن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شما بمون سال بعد برو عزیزم مشکلی نیست اصلا چون کسی اونجا منتظر شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
فرح
۱۶:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نه به تعویق کنکور سرموعدبرگزارشود باروح وروان بچه های درس خوان بازی نکنید لطفا ‌مسلمااز ۱ملیون نفرشرکت کننده ۱۵درصد واقعادرس خوندند که اقلیت هستندوووقتی رای میگیرند ۱۵درصد مخالف تعویق میشوندو۸۵درصدموافق
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
عزیزم ۱۵ روز تاخیر باعث نمیشه رتبه اونی ک نخونده تغییری کنه ٬ امار مرگ و میر خ زیاده و هوا ب شدت گرمه ٬ توی یه سری از شهرهای ایران نمیشه گرما رو انقدررررر تحمل کرد .
Iran (Islamic Republic of)
۰
۱۶:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
مسخره است واقعا الان تکلیف ما رو روشننننن کنیییید هر چه زود تر
اگه قراره بمیریم بگید لااقل که بتونیم
# تعویق کنکور
United States of America
م. ش.
۱۶:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من یک معلم هستم و البته فرزندم هم کنکوری است. به نظر من اگر می‌خواهید یکبار برای همیشه دست مافیای پشت پرده کنکور را قطع کنید الان زمانش رسیده است. فرزند من و امثال او دل خونی دارند از مافیا و سهمیه و فروش و خرید صندلی... شاید کرونا دود دل همین بچه های مظلوم ماست که نمایان شده. مگر کشورهای پیشرفته چه می کنند که بچه های ما اینجا قبول نمی‌شوند ولی آنطرف قبول می‌شوند!تازه از ما پیشرفته تر هم هستند. فرصت خوبی است کنکور را حذف کنید و راه درستی برای گزینش پیدا کنید که با هر اتفاقی اینطوری معطل نمانید.
Germany
نسرین
۱۶:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر شرکت کنندگان در کنکور دکتری ارشد و سراسری کرونا نگرفتند و زنده ماندند در رشته پذیرفته شده ادامه تحصیل خواهند داد.
اگر هم خانواده اشون بگیرند..یادگاری مردن یکی از اعضا خانواده را با موفق خود در کنکرو همیشه به یاد خواهند داشت....‌
Iran (Islamic Republic of)
moslem
۱۵:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهشاکنکورسرزمان معین برگزارکنید بااحساسات مردم بازی نکنید
کنکورسرزمان معین برگزارکنید‌‌کنکورتعویق نندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر ستاد به اصطلاح مقبله با کرونا باتعویق موافقت نکرد باید مجلس خود لایحه رو بتصویب برسونه
# ما مجلس قوی می خواهیم
#تعویق کنکور

#مجلس در راس امور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویض کنکور
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۵:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هر جونش واسش عزیزه میتونه کنکور نده ی داوطلب کمتر کنکور راحت تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کرونا در تمام جامعه است نه فقط کنکور
Iran (Islamic Republic of)
یاسین خوشنام
۱۵:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای قالیباف اولا تبریک برای رییس مجلس شدن شما.دوماهمه ما میدانیم که شمابرای این مملکت ازجان و‌دل کارمیکنید.لذاتقاضاداریم کنکوربه تعویق بیفتدتاهوابهترشود.خوزستان گرم است وماتوانایی چهارساعت ماسک زدن دردمای ۵۰درجه نداریم.ماسک زدن توبازارباماسک زدن درکنکورفرق دارد.. درگرماتمرکزنداریم و ممکن است ماراازموفقیت درکنکور دور کند.
Iran (Islamic Republic of)
‌ss
۱۵:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
توروخدا کنکور رو عقب بندازین از جونمون که مهم تر نیست اینایی که خوندن که مرور می کنند چیزی نمیشه تازه اصلا کنکور دادین با این وضعیت کرونا دانشگاه خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وقتی ماسک ودستکش رعایت با فاصله گذاری یه روز رعایت کسی نمی کشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چینی هاکنکور شون را چهار بار عقب انداختن بعد که ابتلای روزانشون ب۵ عدد در روز رسید برگزار کردن بعد اینا میخواهن روز هایی که پشت سرهم مرگ ومیر ها داره رکورد میزنه کنکور برگزار کنند چه جالب!!!!!!!
#تعوق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
با تعویق به شدت مخالفیم ... ما کنکوری ها خسته شدیم ، بسه دیگه .. هر روز یه چیزی از خودشون در میارن ، کنکور باید همون ۳۱ مرداد برگزار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
جمع نبند .از نظر سنجی معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کاملا موافقم.برگزار کنید بره دیگه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۵:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آخه مگه تو گرمای خوزستان و جنوب میشه ماسک زد، ده دقیقه ماسک میزنیم خفه میشیم وای به این که کنکور هم بخواد برگزار شه

#تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کلا ۲۶۰۰۰ ازمایش تو روز میگرن ۲۶۰۰ تا مثبت یعنی ۱۰درصد اون وقت نصفشون بستری مشن اون وقت ترکیه روزی ۸۰ هزار تست میگیره ۸۰۰ مثبت اکثرا هم سرپایی اونوقت تواون شرایط کنکور شون برگزار کرندباچه نظمی اونوقت اینا ناکارمدی شون رومیخوان با جون مردم جبران کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نباید فقط به فکر تهران بود برگزاری کنکور با شرایط ماسک و در ورزشگاه داخل گرما غیر ممکنه کسانی که میگن پدر و مادر کنکوری ها هستند دروغه چون هیچ پدر و مادری حاضر به خطر انداختن فرزندش نمی شود
Germany
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شرایط روحی که بچه های کنکوری و خانوادشون دارن واقعا شرایط سختیه این فشار روحیم ممکنه بعد کنکور با بچه ها بمونه همه چیز فقط کرونا نیست در. ضمن وقتی تو ازمون دکتری و ارشد اتفاقی نیفتاده تو کنکور سراسری هم اتفاقی نمیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من دارم مگم اونی که اعضای خانوادش بیماری های سیستم ایمنی که بعضا نادر هم هستند داره مگه عضوی از این جامعه نیست بیماری های‌نقص ایمنی انقدر متنوع و زیادند که شما دوستان حتی اسمش هم نشنیدید مثلا یکی از دوستان بنده مادر ش میاستنی گروایس داره و این بیماران باید کورتون مصرف کنند یعنی همه فاکتورهای خطر کامل داراست حالا اگه این فرد بیاد کنکور بده و خداناکرده مادرش را از دست بده ارزش داره لطفا به فکر همه باشید علاوه بر این خیلی از داوطلبان با بیماری های مختلف دست پنچه نرم می کنند
#تعویق تمام کنکورهای سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نتیجه نظرسنجی شبکه خبر گویای همه چیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چطور باید رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خبر رسیده که میخوان کنکور با دستورالعمل های بهداشتی شون برگزار کنن اون نماینده ای که این رو گفته خائن به جان مردم خیانت به مال مردم کم نبود سراغ جان مردم امدید
#نه به خیانت
#نه به بازیچه مافیای کنکور شدن
#تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور باید ترند بشود تا می توانید این #راترند کنید # جان مردم مهم است.
#مافیای کنکور را نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۵:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یک نگاهی به مثبت منفی بندازین متوجه میشین که حق با اکثریته #تعویق سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور را به تعویق بیلندازید
14 استان در وضعیت قرمز
در مناطق گرم نمی توان 4 ساعت ماسک زد
کولر هم نمی توان روشن کردن
در ورزشگاه به جز مشکلات دیگر زیر افتاب نیز هستیم همچنین وزش باد و گرد و خاک می تواند مشکل ساز شود
#تعویق_کنکور
#لغو_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۵:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور برگزار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تو کنکور نده اونوقت خودت برگزارش نکردی به همین راحتی خودت مشکلت رو حل کردی
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۵:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه جون وآینده بچه های ملتتون براتون مهمه تورو بخدا تعویق اگرم مهم نیست که دیگه حرفی با وزرای گرام نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اونایی که میگن ما درس خوندیم میخوایم کنکور بدیم خوندی که خوندی برا خودت خوندی منم برای خودم یه سال نشستم خوندم ولی اینکه میخواین با کارای بچه بازیتون یه مملکتو به کام مرگ بکشونید خدا رو خوش میاد. اون وقت وجدانتون راضی میشه. یه چیزی یاد گرفتین همش میگید استرس استرس... یعنی چه.؟ یکم بفکر خانوادتون باشید بفکر سالمندا باشید بفکر بچه های کوچیک باشید.. یکم وجدان داشته باشید... هیچکسی نمیتونه کنکور رو بدون کرونا تضمین کنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اره واقعاادم چقدخودخواه بفکرکادردرمانم نیستن 5 ماه دیگ خسته شدن
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اونایی که میگن ما درس خوندیم میخوایم کنکور بدیم خوندی که خوندی برا خودت خوندی منم برای خودم یه سال نشستم خوندم ولی اینکه میخواین با کارای بچه بازیتون یه مملکتو به کام مرگ بکشونید خدا رو خوش میاد. اون وقت وجدانتون راضی میشه. یه چیزی یاد گرفتین همش میگید استرس استرس... یعنی چه.؟ یکم بفکر خانوادتون باشید بفکر سالمندا باشید بفکر بچه های کوچیک باشید.. یکم وجدان داشته باشید... هیچکسی نمیتونه کنکور رو بدون کرونا تضمین کنه..
Germany
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خوب تو وایسا سال بعد کنکور بده
۱۲۳
آخرین اخبار