پذیرش دانشجو در ۶ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی و رئیس شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از اضافه شدن ۶ کد رشته جدید در داشگاه آزاد اسلامی بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عزیزی معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی و رئیس شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، گفت: در سال تحصیلی ۴۰۰- ۹۹ پنج رشته جدید تحصیلی به رشته‌های آموزشی این دانشگاه افزوده می‌شود.

او افزود: این رشته‌ها شامل کارشناسی ناپیوسته مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی، کارشناسی حرفه‌ای حقوق ثبتی، مهندسی تکنولوزی صنایع نساجی، مهندسی شهرسازی و  کاردانی ناپیوسته فنی نساجی هستند.


بیشتر بخوانید


عزیزی با بیان اینکه از شروع بحران کرونا این دانشگاه تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داد تا دانشجویان با کمترین خطر احتمالی به ادامه تحصیل ادامه دهند تصریح کرد: بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان از ابتدای شهریور آغاز می‌شود و شروع کلاس‌ها از ۱۵ شهریور خواهد بود.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی داشگاه بیرجند با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان براری مهر ماه ۴۰۰- ۹۹ کاملا اینترنتی خواهد بود و سند پذیرش و احراز هویت به صورت اینترنتی صادر می‌شود اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های دانشجویان نیز با توجه به تجربیات ترم گذشته به صورت مجازی خواهد بود.

او با اشاره به ادامه دار بودن بحران کرونا در پاییز و زمستان افزود: تمهیدات لازم برای ترم جدید پیش بینی شده است و این دانشگاه آمادگی برگزاری مجازی کلاس ها به صورت صد در صدی را دارد.

عزیزی با بیان اینکه تجربه برگزاری این کلاس ها نیز از ابتدای شروع کرونا در ترم گذشته و ترم تابستان وجود دارد گفت: دانشجویان غیر بومی می توانند از طریق طرح تعاون در محل زندگی خود و دانشجویان بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای عملی خود را بگذرانند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بیرجند بیان کرد: روند فراغت از تحصیل با به روزرسانی سیستم های این دانشگاه به صورت مجازی پیش خواهد رفت و بسیاری از موارد نیز به صورت تلفنی انجام می شود.

او در خصوص وضعیت خوابگاه ها و امکانات رفاهی اظهار کرد: اسکان دانشجویان به صورتی است که در هر اتاق یک نفر حضور داشته باشد و فعالیت سلف دانشگاه بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار