بسته اخبار حوادث:

کامی سیسرک در دام اطلاعاتی پلیس کرمانشاه گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف شهر ملقب به "کامی سیسرک" که در زمینه توزیع مواد مخدر نیز فعالیت داشت، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف شهر ملقب به "کامی سیسرک" که در زمینه توزیع مواد مخدر نیز فعالیت داشت، خبر داد و گفت:ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش معروف شهر که از دست قانون فراری بود، شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هماهنگ با محاصره منزل این فرد مجرم در محله بلوار طاقبستان و با رعایت حقوق شهروندی دیگر همسایگان وی را که با مشاهده پلیس قصد خودزنی داشت، دستگیر کردند.

سرهنگ براری بیان  کرد: مجرم دستگیر شده که به کامی سیسرک معروف است، شرارت‌های متعددی نظیراخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای مردم، درگیری و توزیع مواد مخدر را در کارنامه خود دارد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از تحویل مجرم دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی برای تکمیل پرونده و مشخص شدن دیگر جرائم احتمالی وی خبر داد.

 

 


۱۰۴ فقره سرقت در کرمانشاه کشف شد

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۰۴ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت اخیر در این شهرستان خبر داد.
عمده سرقت‌های کشف شده در حوزه خودرو، قطعات و محتویات آن، سیم برق، اماکن عمومی و منزل بوده است.
او ادامه داد: در این مدت همچنین ۴۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

واژگونی خودرو در هرسین یک کشته و یک زخمی به جا گذاشت


محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در هرسین خبر داد که طی آن یک نفر فوت کرد و یک تن دیگر هم زخمی شد.
او گفت: این حادثه شنبه شب در کیلومتر ۱۰ محور هرسین - کرمانشاه حوالی پل چهر رخ داد سرنشین خودروی وانت پس از واژگونی به علت سرعت زیاد جان خود را از دست داد و راننده آن هم مصدوم شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: علت وقوع این حادثه سرعت بالا و ناتوانی راننده وانت در کنترل خودرو اعلام شده است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور سنقروکلیایی، از مرگ راکب ۷۶ ساله آن خبر داد.
اودر پایان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قانون از وقوع چنین حوادث مرگبار و غیرقابل جبرانی جلوگیری کنند.

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در"پاوه"


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس "پاوه"، یک انبار محل دپوی کالا‌ شامل لوازم خانگی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پاوه در راستای مقابله با پدیده قاچاق موفق به کشف انبار محل دپوی آن شدند.

او  ادامه داد: کاراگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از محل اقدام و ۱۱۷ عدد انواع لوازم خانگی به همراه ۱۲۰۰ عدد زیره کفش و ۵ دستگاه پرینتر قاچاق کشف کردند.

سردار جاویدان  بیان کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵ میلیارد ریال می‌رسد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: در ۴ ماه سپری شده از سال کشفیات صورت گرفته ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

 

جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر از شهر اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر در سطح این شهر طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.
 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: این افراد در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
او همچنین کشف حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از معتادان متجاهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
سرهنگ یاری مبارزه با پدیده اعتیاد و توزیع مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

 

۸۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره گیلانغرب منجر به سازش شده است

 


فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: با تلاش مددکاران کلانتری‌های شهرستان ۸۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مراکز منجر به سازش و مصالحه شده است.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: سازش در اکثر پرونده‌های ارجاعی نقش مهمی در کاهش بار پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی داشته است.

او  ادامه داد: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگی و حقوقی بوده است.
سرهنگ عزیزیان در پایان گفت: برگزاری جلسات آموزشی در جوامع هدف مانند مدارس، مساجد و محلات مانند برپایی نمایشگاه‌ها آموزشی مهارت‌های زندگی، پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، جلسات مشاوره گروهی و مشاوره فعال از اقدامات موثر در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی است که به صورت مستمر و توسط مددکار اجتماعی در سطح شهرستان در حال اجراست.

 

کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه


فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۱۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی شامل گراس، هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از اینکه یک خانواده در شهر صحنه نسبت به توزیع مواد مخدراقدام می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی منزل مذکور و هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام و ۱۲ کیلوگرم گراس، یک کیلوگرم شیشه و ۲۰۰ گرم هروئین کشف کردند.
سرهنگ فخری بیان کرد: در همین راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک دستگاه ترازوی توزین نیز کشف شد
فرمانده انتظامی صحنه در پایان از دستگیری ۵ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.