شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز ازحساب بانکی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز به مبلغ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر کم شدن از حساب بانکی ایشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت، مبلغ ۴۰۰ میلیون وام مسکن گرفته ام، ولی بدون اینکه برداشت یا خرید داشته باشم از حسابم کسر می‌شود.

سرهنگ غنیمتی افزود: با تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا محل خرید و برداشت از دستگاه atm مشخص و طی تحقیقات میدانی متهم با هویت معلوم شناسایی، دستگیر جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی اقرار و بیان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکی پرونده و به دلیل اینکه بی سواد بود و پیامک تلفنی بانکی فعال نبود در چندین مرحله مبلغ ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب ایشان برداشت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به معرفی متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، به عموم شهروندان توصیه کرد:به راحتی به افراد غیر اعتماد نکنند و کارت بانکی خود را در دسترس هیچ فردی قرار نداده تا از این طریق مانع سوء استفاده سارقان و مجرمان شوند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.