خود تحریمی بلای خانمان سوز جامعه است

فرماندار رشت گفت: اگر از فرصت‌های موجود به صورت بهینه استفاده شود، بسیاری از مشکلات این شهرستان رفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار رشت در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان رشت با بیان اینکه بزرگترین بلای ما خودتحریمی و نادیده انگاشتن فرصت‌ها است، گفت: اگر از فرصت‌های موجود به صورت بهینه استفاده شود، بسیاری از مشکلات شهرستان رفع می شود.

او  با تاکید بر لزوم برون سپاری امور دولت، افزود: هر چند در این زمینه کارنامه خوبی در گذشته وجود نداشته، اما باید از این ظرفیت قانونی در راستای تقویت فعالیت‌های تعاونی توسعه عمران شهرستان، بهره گرفته شود.

فرماندار رشت خود تحریمی و نادیده انگاشتن فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود را بزرگترین بلای هر جامعه دانست و گفت: اگر از اراضی و ظرفیت‌های موجود شهرستان، به صورت بهینه استفاده شود، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

 فتح اللهی با بیان اینکه نیازمند تحول در تفکر و اندیشه برخی از مدیران هستیم، تصریح کرد: ظرفیت‌های مختلفی از قبیل بهره برداری از آب بندان ها، صنوبرکاری و مشارکت در اجرای طرح های عمران شهری و روستایی در سطح شهرستان وجود دارد که شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان می‌تواند در این زمینه‌ها نقش آفرین باشد.


انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.