طرح تابستانه کتاب در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۹ از ۱۸ مردادماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تابستانه کتاب ۹۹ از ۱۸ مردادماه جاری در این استان اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در راستای تحققِ بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور، توسط مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند تا ٣٠ مرداد با مراجعه به کتاب فروشی‌های عضو طرح نسبت به خرید کتب مورد علاقه خود اقدام نمایند.

او با اشاره به اینکه ثبت نام کتاب فروشی‌ها در این طرح از ۸ مردادماه جاری آغاز شده است گفت: تمامی کتاب‌فروشی‌های سراسر استان می‌توانند تا ۱۸ مردادماه با مراجعه به سایت اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

شریفی افزود: به عقیده کارشناسان، کتاب‌ها این قابلیت را دارند که در این روز‌های سخت کرونایی، آرامش را به فرد برگردانند چنانچه تحقیقات نشان می‌دهد که شش دقیقه کتاب‌خوانی می‌تواند تا ۶۸ درصد استرس را کاهش دهد.

او در پایان گفت: کتاب‌فروشی‌های مشارکت کننده در طرح‌های قبلی، برای تأیید شرکت در تابستانه کتاب ٩٩ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام.ما توی الونی زندگی می کنیم که کتاب فروشی نداره.چیکار کنیم؟