مجوز بازگشایی استخر‌های کرمانشاه در بلاتکلیفی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : شاید بزودی مجوز بازگشایی استخر‌های کرمانشاه را صادر کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به زرد شدن وضعیت کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت : از حدود شش ماه پیش که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در استان همانند سایر مناطق کشور متوقف شد.

او گفت : هرچند از حدود دو ماه پیش فعالیت حدود ۳۰ رشته ورزشی کم برخورد و انفرادی مانند دوچرخه سواری، تنیس روی میز، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی و ... از سرگرفته شد، اما فعالیت رشته‌های پربرخورد به دلیل شرایط ناپایداری که در این مدت پشت سرگذشته‌ایم، کماکان متوقف است.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: اکنون وضعیت استان به لحاظ شیوع این بیماری بهتر شده، اما فعلا مجوز از سرگیری فعالیت رشته‌های پربرخورد مانند بوکس، کاراته، تکواندو، ووشو، رشته‌های رزمی و ... را نداریم.

او از صدور مجوز از سرگیری فعالیت مدارس فوتبال در استان خبرداد و ادامه داد: به همه شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم مدارس فوتبال می‌توانند فعالیت‌های خود را با شرایطی خاص و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر بگیرند.

عزیزی در خصوص از سرگیری فعالیت استخر‌ها گفت: هرچند بنا به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش این امکان را داریم که با زرد شدن وضعیت استان مجوز از سرگیری فعالیت استخر‌ها را بدهیم، اما تا زمانی که از پیک بیماری عبور نکرده‌ایم و وضعیت استان به ثبات نرسیده، اجازه فعالیت استخر‌ها داده نمی‌شود.

او گفت: باتوجه به اینکه سلامت مردم در اولویت کاری ما قرار دارد، برای همین فعلا مجوز بازگشایی استخر‌ها را نداده‌ایم، هرچند امیدواریم با بهتر شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک این کار انجام گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.