سلامت داوطلبان اردبیل در آزمون کارشناسی ارشد صیانت می‌شود

مشاور و مدیر کل دفتر استاندار اردبیل گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از سلامت داوطلبان و خانواده هایشان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید سالار سید حسینی، مشاور و مدیر کل دفتر استاندار اردبیل در جلسه مشترک کمیته پیگیری مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با روسای دانشگاه‌های استان گفت: امسال با توجه به شرایط بحرانی و قرمز بودن وضعیت استان از نظر شیوع بیماری کرونا، ستاد استانی مدیریت و کنترل بیماری کرونا تدابیر ویژه‌ای در خصوص نحوه برگزاری آزمون مذکور اتخاذ کرده است.

او با تاکید بر اعمال پروتکل‌ها در روند برگزاری آزمون در راستای ضرورت و اهمیت حفظ سلامت داوطلبان افزود: در این جلسه مقرر شد در ورودی تمامی محل‌های آزمون، کارشناسان بهداشت برای اطمینان از سلامتی داوطلبان، تب سنجی را انجام دهند و درصورت مشاهده موارد مشکوک، محیط مجزایی برای آنان در نظر گرفته شود.

مشاور و مدیر کل دفتر استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین مقرر شد در محل‌های آزمون از گند زدایی محل گرفته تا تعبیه سینک ضدعفونی در ورودی ها، تهیه ماسک، تهویه مناسب و طبیعی و رعایت فاصله حداقل ۱۶۰ سانتی متر بین داوطلبان لحاظ شود.

آزمون کارشناسی ارشد روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۵:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا کنکور سراسری را برگزار نکنید.مانند اکثر مردم 5 ماه است از خانه بیرون نیامدیم. تازه دانشگاه ها هم که ترم اول تعطیل شدن . ضمنا افراد عینکی وقتی میخان از ماسک استفاده کنند عینکشان بخار میکند و جایی را نمی بینند. شهر ما بادی است پس امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد
آخرین اخبار