دستگیری باند خانوادگی فروش مواد مخدر در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و فرماندهی ویژه غرب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان البرز، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی با تشکیل یک باند خانوادگی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از استان‌های شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی پراید در حال انتقال آن به منزلش در شهرستان ملارد استان تهران است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به شهرستان ملارد اعزام و با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم از حضور وی در مخفیگاهش مطمئن شده و بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران را نیز مطلع کردند که در عملیات مشترک و غافلگیرانه ۲ پلیس، ۵ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر شدند.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، از یک ساک دستی ۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: بدون شک همراهی و همکاری شهروندان در معرفی قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس، تاثیر زیادی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.