دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: از مسئولان می‌خواهم که به میزهایشان دل نبندند و پای کار بیایند.

حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز عید قربان، گفت: باید اندیشکده اختصاصی برای نخبگان اقتصادی از طرف مجموعه نظام تشکیل شود تا نظریه‌های نخبگان و کارشناسان صاحب نظر از سراسر کشور شنیده شود.

او افزود: البته این اندیشکده‌ها نباید حدود به کسانی باشد که تا هیچگونه تاثیرگذاری در کشور نداشته اند و با صحبت‌های غیر کارشناسی و در عین حال فقط التهاب و تشنج را به کشور تحمیل کرده اند.

لطفی ادامه داد: هر چه سریعتر باید راهکار مناسبی برای برون رفت از وضعیت اقتصادی و این شکاف طبقاتی باید برنامه ریزی شود تا مردم از این بلاتکلیفی نجات یابند.

او افزود: وقت آزمون و خطا به پایان رسیده است و مردم دیگر تاب این فشار اقتصادی و قیمت‌های سر به فلک کشیده، مدیریت ناکارآمد و اشتباه پی در پی برخی مسئولان را ندارند.

دبیرکل جبهه حامیان قانون تصریح کرد: این جبهه پیشنهادات و راهکار‌هایی را برای کمک به دولت در جهت رهایی از وضع اقتصاد موجود کشور پیش بینی کرده است.

حسن لطفی در ادامه گفت: از مسئولان می‌خواهم که به میزهایشان دل نبندند، پای کار بیایند و اگر حس می‌کنند کاری از دستشان بر نمی‌آید، با کناره‌گیری جایشان را به نخبگان دهند و تا دیر نشده برای حرکت به سمت و سوی اقتصادی نو گام بردارند.


بیشتر بخوانید:


او افزود: ما در جبهه حامیان قانون در این راستا با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره نگرانی ایشان بابت معیشت مردم تمام توان خود را به کار می‌گیریم و پیگیری حقوق شهروندان را سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد.

لطفی تصریح کرد: باید همت کنیم با وحدت مجموعه‌های نظام حداقل در معشیت و گرانی‌های شدید و ناگهانی، اقداماتی صورت بگیرد، به کمک نخبگان و کارشناسان غیر سفارشی و جذب مدیران با عرضه، نخبه واقعی را شناسایی کنیم و برای اقتصاد کشور چاره اندیشی کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در ادامه عنوان کرد: ما اطمینان داریم اگر صادقانه بخواهیم کار پیش برود تحریم‌ها هیچ تاثیری در وضع موجود ندارد؛ اگر به رهنمود‌های رهبر انقلاب گوش فرا دهیم و با اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم، راه را برای خودکفایی و رفع مشکلات اقتصادی هموار کرده ایم و می‌توانیم با استفاده از افکار برتر و کارساز گره‌های اقتصادی را حل کنیم و با هدف گذاری درست در راستای اقتصادی قوی قدم برداریم.

او در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: جبهه حامیان قانون در حمایت از نخبگان متخصص در انتخابات، برنامه مفصلی دارد و بدون ملاحظه، تخصص‌گرایی را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای اسلامی شهر لحاظ و با یک کارزار برنامه ریزی شده، نامزد‌های خود را به دور از سیاسی کاری و با مشورت با مردم در میان خواهیم گذاشت و در نهایت به هر شخصی که  نزدیکتر به مردم باشد را معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار