پرداخت ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از پرداخت 133 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به یک هزار و ۵۱۹ نفر در استان خبر داد.

پرداخت ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا  در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۴۹۵ متقاضی تسهیلات کرونا در این استان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

او افزود: این تعداد در مجموع متقاضی درخواست یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات را داشته اند که تا کنون یک هزار و ۵۱۹ پرونده آن‌ها به مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان  با بیان اینکه۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر نیز در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت:  از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۸ نفر در استان مشمول پرداخت بیمه بیکاری شدند و همچنین مقرری ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت این افراد پرداخت شد.

توصیفیان با بیان اینکه تعهد اشتغال امسال استان ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر و تعهد سه ماهه اول سال چهار هزار و ۸۶۳ نفر است، گفت: در سه ماهه نخست سالجاری ۶ هزار و ۳۳۰ شغل جدید در استان همدان ایجاد شده که بیش از تعهد سه ماهه است.

او افزود: یک هزار و ۵۶۰ نفر در سه ماهه اول سال نزد تامین اجتماعی برای نخستین بار بیمه شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک‌های عامل برای ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان همدان انجام شده است که متناسب با هدف پیش بینی در سند راهبردی اشتغال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.