افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کشور‌های عربی

آمار ابتلا به کرونا در کشور‌های عربی در ۲۴ ساعت گذشته رو به افزایش بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری شبکه العربیه، آمار ابتلا به کرونا در کشور‌های عربی در ۲۴ ساعت گذشته همچنان رو به افزایش بوده است.

بر این اساس، وزارت بهداشت کویت امروز دوشنبه اعلام کرد ۳۸۸ مورد ابتلای جدید را در این کشور به ثبت رسانده که با این حساب شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۶۸ هزار و ۲۹۹ رسیده است.

طبق این گزارش، تنها ۸ هزار و ۹۹ نفر از تعداد ۶۸ هزار و ۲۹۹ نفر هم اکنون به عنوان موارد فعالی که در حال حاضر به ویروس کرونا مبتلا هستند، طبقه بندی شده اند. همچنین ۱۲۶ مورد به عنوان مبتلایان وخیم در این کشور گزارش شده اند.

طبق آمار وزارت بهداشت کویت، با مرگ ۴ نفر دیگر نیزآمار قربانیان کرونا در این کشور به ۴۶۱ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، مبتلایان جدید پس از اخذ دو هزار و ۳۸ مورد آزمایش جدید کشف شده اند که با این حساب، شمار آزمایش‌های انجام شده در این کشور به ۵۱۱ هزار و ۵۹۹ عدد رسیده است.

همچنین شبکه آر تی گزارش داد که عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا به علاوه ۶۶ مورد مرگ و میر بر اثر این بیماری را به ثبت رسانده است.

وزارت بهداشت عربستان سعودی نیز از ثبت ۱۲۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا و نیز بهبودی ۱۹۷۲ خبر داد.

وزارت بهداشت قطر نیز امروز دوشنبه اعلام کرد ۲۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده که بر این اساس، موارد ابتلا به کرونا در این کشور به ۱۱۱ هزار و ۳۲۲ مورد رسیده است. این کشور البته اعلام کرد امروز مورد مرگ بر اثر کرونا گزارش نشده که با این حساب، شمار مرگ و میر بر اثر کرونا در قطر بر روی عدد ۱۷۷ ماند.

گفتنی است تا کنون بیش از ۱۸ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۶۹۳ هزار جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار