مردادماه آخرین مهلت انجام فرم‌های توافق و تفاهم برای وصول مالیات

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت : آخرین مهلت انجام فرم‌های توافق و تفاهم برای وصول مالیات از مشاغل پایان مردادماه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزیزاله عباس‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه در خصوص آخرین مهلت انجام فرم‌های توافق و تفاهم برای وصول مالیات از مشاغل، گفت : در اجرای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتی مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور توافق و تفاهمی را با مجامع امور صنفی هر ساله انجام می‌دهد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با دو ماه تاخیر انجام گرفت و خوشبختانه این توافق به دست ادارات مالیاتی رسیده است.

او گفت : مودیانی که مالیات مقطوع سال ۹۷ آن مشخص شده و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است بدون افزایش، از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با ۵ میلیون تومان با چهار درصد افزایش، از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان با هشت درصد و از ۱۰ میلیون تومان به بالا با ۱۲ درصد افزایش می‌توانند فرم توافق و تفاهم را از طریق پایگاه اینترنتی www.tax.gov.ir مراتب را تا تاریخ ۳۱ مردادماه جاری به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه ادامه داد:این فرم مختص کسانی است که ۹۹۰ میلیون تومان فروش در سال داشته باشند فروش بیش از این مبلغ شامل توافق نیست و حتما باید فرم مالیاتی را تکمیل کنند تا بتوانند از معافیت سالانه خود بهره‌مند شوند.

او افزود: تکمیل نکردن اظهارنامه توافق و تفاهم مشمول جریمه ۳۰ درصدی غیرقابل بخشودگی خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار