برق برخی مناطق اهواز سه شنبه و چهارشنبه قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی در برخی مناطق اهواز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به مدت ۳ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور انجام پاره‌ای تعمیرات اساسی و پیشگیرانه روی خروجی‌های ایستگاه برق ناشی از گرمای شدید هوا و افزایش بار مصرفی، برخی مناطق اهواز در در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ مردادماه) برای ۳ ساعت خاموشی دارند.

او افزود: این اقدامات در زمینه ارتقای پایداری شبکه برق به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف در این مناطق انجام می‌شوند و در این زمینه، بخش‌هایی از مناطق فرهنگ شهر خیابان‌های صراط و پردیس حد فاصل بلوار گلزار، گلشن تا دانشگاه پیام نور امروز از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ خاموشی داشتند.

کریمی بیان داشت: روز چهارشنبه نیز بخشی از منطقه فاز ۲ پادادشهر شامل بلوار هاتف، سینا، سعادت، منازل فرهنگیان و نورد لوله از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ خاموشی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: ساده‌ترین راه برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق ناشی از بروز حادثه، خودداری از استفاده از لوازم پرمصرف و غیرضروری در ساعت پیک مصرف است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قطعی برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.