وکیل حقوقی ورزش:

همزمانی پرونده برانکو و بودیمیر برای فیفا هم قفل است!

ابراهیمی وکیل حقوقی ورزش درباره پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالصمد ابراهیمی وکیل ورزشی درباره پرونده‌هایی باشگاه پرسپولیس در فیفا اظهار داشت: من وقتی با چند نفر از وکلای ورزشی بین المللی صحبت می‌کردم باورشان نمی‌شد که یک باشگاه در دنیا وجود دارد که در فیفا چندین پرونده داشته باشد. اگر بابت طلب برانکو پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود، بابت پرونده بودیمر چه اتفاقی می‌افتد؟ من فکر می‌کنم که این موضوع برای خود مسئولان فیفا هم قفل باشد و نشان می‌دهد که اوضاع تا چه حد خراب است.


بیشتر بخوانید:


او افزود: رسول پناه چند روز قبل درباره پرداخت مطالبات برانکو اعلام کرد که فوقش جریمه اش را پرداخت می‌کنیم. می‌خواهم بگویم که فوتبال ما از این  جمله «فوقش جریمه اش را پرداخت می‌کنیم» خاطرات خوبی ندارد. من نمی‌دانم تاریخ ۱۶ مردادی که اعلام کرده اند آیا تاریخ شروع یک ماهه پرونده پرسپولیس است، یا پایان آن، زیرا تا الان کسی این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

ابراهیمی وکیل ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست پولی که از فروش بیرانوند به دست آورده بود را بابت طلب برانکو پرداخت کند بیان داشت: فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس حدود ۷۰۰ هزار یورو از فروش بیرانوند سود کرد که ۱۵۰ هزار یورو آن را زمان عقد قرارداد گرفت. اصلا ۷۰۰ هزار یورو کفاف پرداخت طلب برانکو را نمی‌دهد، زیرا طلب برانکو بالاتر از این حرف‌ها است. به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌توانند در این مدت تدابیری در نظر بگیرند. خیلی دوست دارم درباره پرونده پرسپولیس خوش بین باشم، اما کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار