بهره برداری از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری

سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری کرمانشاه روز سه شنبه به منظور ساماندهی حمل بار در مرکز استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  شهردار کرمانشاه  گفت:  سازمان مدیریت حمل و نقل پیش از این در بسیاری از شهر‌های بزرگ فعال بود، اما برای نخستین بار است که در کرمانشاه شروع به فعالیت می‌کند.

سعید طلوعی، راه اندازی این سازمان برای کرمانشاه را ضروری دانست و اظهارداشت: این سازمان همچون سازمان تاکسیرانی عمل می‌کند و بر حمل و نقل بار توسط خودرو‌های سبک و سنگین در سطح شهر نظارت دارد.

او تاکید کرد: با فعالیت این سازمان علاوه بر بیمه شدن بار‌هایی که جابجا می‌شوند، بر قیمت‌ها و نحوه عملکرد رانندگان نیز نظارت خواهد شد.

شهردار کرمانشاه توضیح داد: از این پس رانندگان و شرکت‌های حمل بار برای فعالیت و جابجایی بار در سطح شهر کرمانشاه باید از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری کرمانشاه مجوز فعالیت دریافت کنند.

طلوعی از مردم خواست که برای اطمینان در جابجایی بار‌های خود از خودرو‌هایی استفاده کنند که مجور‌های لازم از سازمان مدیریت حمل و نقل بار را دارند.

او با بیان اینکه با راه اندازی این سازمان افراد بسیاری مشغول به کار می‌شوند، گفت: بودجه سالانه درنظر گرفته شده برای سازمان مدیریت حمل و نقل بار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار