لزوم رعایت نکات بهداشتی در مراسم‌های عید غدیر خم در حمیدیه

فرماندار حمیدیه بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در مراسم‌های عید غدیر خم در این شهرستان تاکید کرد.

لزوم رعایت نکات بهداشتی در مراسمات عید غدیر خم در حمیدیهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه به برگزاری دومین جلسه ستاد هماهنگی عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در مراسم های عید امامت و ولایت الزامی است.

او بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در مساجد برای برپایی نماز جماعت به منظور کنترل کرونا ویروس تاکید و بیان کرد: استفاده از ماسک از سوی همه شهروندان تا مهار کامل این بیماری و قرار گرفتن در وضعیت سفید الزامی است.

هاشمی فرماندار با اشاره به تاکید ستاد ملی و استانی مبنی بر احیای امر و سیره اهل بیت (علیهم السلام) با رعایت بهداشت اظهار داشت: مراسمات عید غدیر خم با نظارت کامل تبلیغات اسلامی شهرستان و شبکه بهداشت و درمان صورت گیرد، همچنین شهرداری و ادارات شهرستان حمیدیه نسبت به تهیه بنر جهت نصب در سطح شهر و همچنین آذین بندی سطح شهر در رابطه با این عید بزرگ شیعیان و موضوعات مرتبط با بیماری کرونا اقدام لازم به عمل آورند.

فرماندار شهرستان حمیدیه در پایان بر برگزاری مراسم برافراشتن و نصب پرچم در ایام دهه ولایت با عنوان امیر مومنان حضرت علی (ع) در سطح شهر با پیگیری بنیاد غدیر و سازمان تبلیغات اسلامی و هماهنگی ادارات ذیربط تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.