تکمیل سریع‌تر طرح‌های گردشگری کاهش نرخ بیکاری را به همراه دارد

فرماندار شهرکرد گفت: تکمیل سریع‌تر طرح‌های گردشگری کاهش نرخ بیکاری را به همراه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در حاشیه دیدار از طرح‌های در حال اجرای گردشگری شهرستان اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های حوزه گردشگری در رشد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی، رونق اقتصادی، معرفی شهرکرد در سطح ملی و بین‌المللی و بهبود وضعیت معیشت مردم نقش‌آفرینی می‌کند.

او افزود: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید گردشگری شهرکرد با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان همکاری کنند.


بیشتر بخوانید


حمیرا راهنورد رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهرکرد نیز گفت: برای احداث هتل سورشجان با زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

او افزود: از این مبلغ ۶۰ میلیارد از محل تسهیلات بانکی و ۵۰ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی تأمین و هزینه خواهد شد.

راهنورد اضافه کرد: روند احداث هتل سورشجان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر فراهم می‌شود.

او ادامه داد: طرح فردوس تهلیجان با زیربنای هشت هزار و ۶۵۰ متر مربع در حال اجرا است.

راهنورد گفت: برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

او ادامه داد: از این مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی و ۳۶۰ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی تأمین و سرمایه‌گذاری خواهد شد.

راهنورد گفت: طرح فردوس تهلیجان هم اکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن زمیه اشتغال مستقیم ۸۰ نفر فراهم می‌شود.

او افزود: طرح گردشگری منظریه با ۸۰ هزارمتر مربع زیربنا اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

راهنورد اضافه کرد: برای اجرای این طرح دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.