دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

معاون استاندار آذربایجان غربی: گفت: همه اقدامات و رشادت های دوران دفاع مقدس باید به منظور ثبت در تاریخ و الگوسازی برای نسل‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی مصطفوی صبح امروز سه شنبه در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به درپیش بودن ۲۶ مرداد ماه سی‌امین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،اظهار داشت: آزادگان و ایثارگران در کنار شهدا با صبر خود درخت نظام و انقلاب ایران اسلامی را استوارتر کردند.

مصطفوی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران با نثار خون خود و از خودگذشتگی امنیت امروز را به ارمغان آوردند، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باعث شد تا جوانان با تقدیم جان و ایثارگری، تمامیت ارضی، ناموس و کشورمان را حفظ کنند.

معاون استاندار با اشاره به این که فرهنگ ما برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است، تصریح کرد: پرورش این تفکر و توجه به ظرفیت‌های داخلی سبب قدرت روز افزون می‌شود.

او با اشاره به ضرورت توجه یکسان و خدمات رسانی مساوی به خانواده‌های ایثارگران عنوان کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نباید هیچ فرقی میان خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر قائل نشوند و با نگاه یکسان سبب دلگرمی‌شان شوند.

مصطفوی با اشاره به درگیری جامعه جهانی با ویروس کرونا بیان کرد: مقابله با ویروس کرونا مصداقی دیگر از هشت سال دفاع مقدس است. علیرغم تمامی تحریم‌ها و مسائل اقتصادی تاکنون به خوبی بر این مشکل فائق آمده‌ایم.

او با اشاره به در پیش‌ رو بودن ماه‌های محرم و صفر تشریح کرد: تمامی مراسمات بایستی با توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی برگزار و دستوارالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.
انتهای پیام / ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.