استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری بیماری ویروسی کرونا ضرورت دارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به همه‌گیری بیماری ویروسی کرونا و آمار افزایشی و نگران کننده مبتلایان یک ضرورت است که از سوی همگان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الله خدرویسی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا قصرشیرین، گفت:تنها راه کنترل و مقابله با بیکاری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و این یک چالشی است که تمام دنیا با آن مواجه هستند و کشور ما و به تبع مناطق مختلف استان کرمانشاه نیز با آن درگیرند.

او اظهار داشت: تیم گشت مشترک ادارات شهرستان قصرشیرین به صورت روزانه از اصناف و ادارات بازدید می‌کنند و همه موظف به همکاری با آن‌ها هستند و در صورت رعایت نکردن مسایل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک با متخلفان برخورد می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین نیز گفت: رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک مهم‌ترین راه مقابله با بیماری ویروسی کرونا است.

رضا منصوری افزود: متاسفانه ویروس کرونا از بین نرفته و مردم باید باصبوری و سعه صدر اصول بهداشتی را رعایت کنند.

او در خصوص برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم گفت: در این رابطه تابع ستاد ملی کرونا هستیم و هر برنامه و مصوبه‌ای که از سوی این ستاد ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تاکنون ۳۲۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان در سه نوبت به صورت شبانه روزی از سطح شهرستان انجام شده و ۷۵ مورد گشت مشترک بازرسی هم از ادارات و اصناف صورت گرفته است.

بررسی مشکلات بهداشتی مرز پرویزخان، فعالیت مدرسه فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بررسی جایگاه دفن زباله، مشکلات آبرسانی روستا‌های امام حسن (ع) و کرکهرک و بخش سومار و تدابیر لازم برای برگزاری کنکور از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار