کلاهبردار میلیاردی در چالوس دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۱۵ میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند تن از شهروندان در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی چالوس با انجام تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی گفت: این کلاهبرداری حرفه‌ای که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران و خوزستان نیز قرار داشته، با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از شرکت‌های دولتی با وعده خرید خودرو‌های داخلی و خارجی با دریافت مبالغی به عنوان ودیعه از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

او افزود: متهم تا کنون به کلاهبرداری از ۸ تن از مردم در مجموع به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان چالوس و استان‌های البرز، تهران و خوزستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۴ هزار و ۵۰۰ دلار وجه نقد که از برخی از شاکیان این پرونده کلاهبرداری کرده در حین دستگیری از متهم خبر داد و در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس برای خرید هرگونه کالا و خدمات از مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۱۴:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
با تشکر از نیروی انتظامی فرماندهی ستاد کل نیروی انتظامی استان و همه عزیزان در آگاهی چالوس
آخرین اخبار