توزیع یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نذورات عید قربان در چهارمحال و بختیاری

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نذورات عید قربان در بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید قربان، مردم استان یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان نذورات خود را از طریق این نهاد به نیازمندان اهدا کردند.

او با اشاره به افزایش ۷۲ درصدی نذورات عید قربان نسبت به سال گذشته افزود: سال گذشته نذورات عید قربان ۷۸۱ میلیون تومان بوده که امسال به یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان شامل کمک‌های نقد و کالا افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: این نهاد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میان نیازمندان کرده است.

او بابیان اینکه اهدای نذورات قربانی علاوه بر عید قربان و ماه‌های محرم و صفردر طول سال نیز ادامه دارد گفت: سال گذشته مردم نیکوکار استان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی خود را از طریق این نهاد به دست نیازمندان رساندند.

ملک پور افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از خانواده‌ها دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، مردم استان می‌توانند با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.