مدیر کل صدا و سیمای اردبیل:

۴۵ ایستگاه جدید صدا و سیمای اردبیل راه اندازی می‌شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ۴۵ ایستگاه جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در بازدید از ایستگاه رادیویی خلخال گفت: برای رسیدن به پوشش ۱۰۰ درصدی دیجیتال راه‌اندازی ۴۵ ایستگاه جدید در دستور کارصدا و سیمای اردبیل قرار دارد که تا پایان سال آینده ۳۰ ایستگاه راه‌اندازی شده و ۱۵ ایستگاه نیز در ۲ سال آینده ایجاد خواهد شد.

او از پوشش ۹۷ درصدی شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی در استان اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس توافقی که با استانداری اردبیل صورت گرفته در ۲ سال آینده امکان دریافت تصاویر دیجیتالی ۴ شبکه تلویزیونی دیگر، از جمله شبکه‌های تماشا، ایران کالا و امید در شهرستان‌های مختلف استان فراهم خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: برغم اینکه بیشترین تعداد فرستنده‌های دیجیتال استان اردبیل در مناطق روستایی شهرستان خلخال نصب شده، ولی به دلیل کوهستانی بودن منطقه پوشش شبکه‌های دیجیتال در مناطق روستایی این منطقه ۹۶ درصد و یک درصد پایین‌تر از میانگین استانی است.

ملااحمدی گفت: فرمانداری خلخال در سال گذشته ۵ میلیارد ریال برای راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید از محل اعتبارات استانی تخصیص داده بود که ۳۵ درصد از این اعتبار تا پایان سال محقق شد و با احتساب اعتبارات ملی هزینه شده برای راه‌اندازی ایستگاه‌های دیجیتال در خلخال در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در این بخش هزینه شد.

او ادامه داد: در صورت تامین ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید از محل اعتبارات شهرستانی خلخال، صدا و سیمای مرکز اردبیل ۵۰ درصد باقیمانده اعتبارات را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
روستاهای لنج آباد مشگین و 7 روستای هم جوار را نیز دریابید!! آنتن دهی دیجیتال ندارد