جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اولویت بررسی برنامه‌های ادارات در هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست آیت الله سعیدی نماینده، ولی فقیه و تولیت آستان حضرت معصومه با اولویت بررسی برنامه‌های ادارات در هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد .

آیت‌الله سعیدی در این جلسه با تشکر از برنامه‌های ادارات و ارگان‌ها در هفته عفاف و حجاب گفت: نگاه رهبری معظم به جامعه و مسائل مردم امیدوارانه است و در تمامی سخنرانی‌ها و فرمایشات درصدد هستند تا این امیدواری را به جامعه و مسئولین منتقل کنند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد :ستاد امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر کار‌های سلبی مانند پلمپ کردن اصناف و ادارات متخلف در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از ادارات و اصنافی که خوب کار کرده اند با کار‌هایی مانند نصب بنر تجلیل به عمل آورد تا مردم نسبت به آن اداره و صنف نیز شناخت پیدا کنند همچنین نقد‌هایی که از دستگاه‌ها و ادارات می‌شود منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد، بخشی از جلسات ستاد نیز به بحث علمی و ارائه طریق برای رفع مشکلات و منکرات اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار