بایدن از ترامپ خواست برای مقابله با کرونا اقدامی کند

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ترامپ خواست اقدامی کند تا مردم آمریکا بیش از این شاهد مرگ عزیزانشان بر اثر شیوع ویروس کرونا نباشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز سه شنبه نیز ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود از او خواست حرکتی کند تا مردم آمریکا بیش از این شاهد مرگ عزیزانشان بر اثر شیوع ویروس کرونا نباشند.

او در این پیام توئیتری نوشت: «در تاریخ اول ژوئیه سال جاری دونالد ترامپ پیش بینی کرد که ویروس کرونا ناپدید می‌شود. او اشتباه کرد- بیش از ۲۵۰۰۰ آمریکایی به دلیل ابتلا به این ویروس در ماه گذشته جان خود را از دست داده اند.»

بایدن پیش از این نیز در پیامی توئیتری به اقدامات ترامپ برای مقابله با کرونا خرده گرفته و نوشته بود: من نباید این حرف را بزنم، اما اگر رئیس جمهور منتخب بودم دوشنبه صبح‌ها را وقت می‌گذاشتم تا با بهترین کارشناسان کشور برای کنترل و مهار ویروس کرونا کار کنم نه اینکه به آن‌ها در توئیتر توهین کنم.

در آخرین نظرسنجی‌ها مشخص شد بایدن از ترامپ جلوتر است. در مجموع ۳۸ درصد از مردم آمریکا عملکرد رئیس جمهور خود را در این سمت تأیید می‌کنند. این در حالی است که بیشتر جمهوری‌خواهان (۸۱ درصد) عملکرد ترامپ را تأیید می‌کنند، اما تنها ۶۸ درصد از جمهوری‌خواهان شیوه مدیریت ترامپ را در ارتباط با همه‌گیری کرونا تأیید می‌کنند.

این در حالی است که ترامپ و مشاورانش نتایج این نظرسنجی‌ها برایشان مهم نیست و آن‌ها در این باره به نتایج نظرسنجی‌ها در سراسر تابستان سال ۲۰۱۶ اشاره می‌کنند که نشان می‌داد کلینتون پیشتاز است، اما در روز برگزاری انتخابات نتیجه دیگری رقم خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار