مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری:

برای برتری مقابل تراکتور باید فراتر از چیزی که در توان داریم کار کنیم

نیک سیرت گفت: باید فراتر از چیزی که در توان داریم، تلاش کنیم تا بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی برابر تراکتور ارائه دهیم.

نیک سیرت: تمرکز ما روی نیم ساعت اول بازی برابر تراکتور است/ باید فراتر از چیزی که در توان داریم کار کنیم/ بازیکنان جوان ما نشان دادند اسم‌ها بازی نمی‌کنندمحمد نیک سیرت، مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: روزی که ما به شاهین آمدیم برخی از بازیکنان مصدوم بودند، عده‌ای شرایط بدنی خوبی نداشتند و بازیکنان خارجی هم تازه به تیم اضافه شده بودند. در بازی اول مقابل گل گهر، با احتساب بازیکنان امید به سختی تعداد بازیکنان ما به ۱۴، ۱۵ نفر رسید. روح بچه‌ها مرده بود و به نوعی پذیرفته بودند که کار تمام شده، اما به قول پاشازاده بالای سر کسی که نمرده گریه نمی‌کنند؛ بنابراین هنوز امید هست.

بازیکنان جوان ما نشان دادند اسم‌ها بازی نمی‌کنند

او در ادامه گفت: برای بازی با سایپا چند جلسه به کار‌های بدنی پرداختیم و تاکتیک‌ها را مرور کردیم. اگر بازیکنان روحیه پیروزی داشتند و به کار‌های پاشازاده اطمینان کرده بودند، می‌توانستیم سایپا را ببریم. مقابل پارس جنوبی شرایطمان بد نبود و دست و پا شکسته بازیکنان را جمع کردیم. خدا را شکر بازیکنان جوان ما نشان دادند اسم‌ها بازی نمی‌کنند و دیگر در فوتبال جایی ندارند. بازی مالکانه و خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

داوران در هفته‌های پایانی با حساسیت و تمرکز بیشتری کار کنند

نیک سیرت درباره افزایش اعتراضات به عملکرد داوران در هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: اگر به داوری روز دنیا دقت کنید، می‌بینید که داوران دقت بالایی دارند. در بازی اول برابر گل گهر، داور شرایط را برای ما خیلی سخت کرد. تیم ما دست و پا شکسته بود، اما با همان شرایط هم توانستیم در زمین حریف ۲ گل بزنیم. در بازی با سایپا کادر فنی حریف بزرگنمایی کرد و باعث شد من اخراج شوم. من به داور یا کادرفنی چیزی نگفتم، اما داور تحت تاثیر بزرگنمایی کادرفنی سایپا قرار گرفت. داور بازی ما مقابل پارس جنوبی جم، عملکرد بی نقصی داشت و شجاعانه قضاوت کرد. کوپال ناظمی داور جوان و آینده داری است و به عنوان یک انسان، باشخصیت و قابل احترام است و امیدوارم به جایگاه‌های بهتری برسد. از داوران می‌خواهم در این هفته‌ها که تکلیف صعود، سقوط و کسب سهمیه تیم‌ها روشن می‌شود، با حساسیت و تمرکز بیشتری کار کنند.

بازیکنان ما به این خودباوری رسیدند که در ۳ بازی پیش رو بتوانند سرنوشت خودشان را تغییر دهند

مربی شاهین شهرداری در واکنش به اظهارات پاشازاده مبنی بر این که عده‌ای دوست ندارند این تیم در لیگ برتر بماند گفت: در جریان این امر نیستم، اما همه چیز ما، تیم است. بازیکن ما یک نفر نیستند و همه آن‌ها با هم یک تیم هستند که می‌خواهند پیروز شوند و به این انگیزه و خودباوری رسیدند که در ۳ بازی پیش رو بتوانند سرنوشت خودشان را تغییر دهند.

تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم

او درباره فرصت کم کادرفنی برای تغییر روند شاهین شهرداری و بازی‌های باقی مانده این تیم تا پایان لیگ گفت: دیر اضافه شدن ما به شاهین شهرداری، به دلیل تصمیم مسئولان باشگاه بود و از آن جایی که شرایط شاهین شهرداری پیچیده شده بود، تصمیم گیری درباره انتخاب کادرفنی هم سخت شده بود. با این حال خدا را شکر مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفتند و ما هم تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

باید فراتر از چیزی که در توان داریم، تلاش کنیم

نیک سیرت در خصوص ۳ بازی باقی مانده شاهین شهرداری برابر تراکتور، صنعت نفت و استقلال گفت: تفکر ما این است که بازی به بازی جلو برویم. پرونده بازی با پارس جنوبی بسته شد و اکنون به نیم ساعت اول بازی با تراکتور فکر کرده و به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی مانند مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه را در اختیار دارد. باید فراتر از چیزی که در توان داریم، تلاش کنیم تا بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی برابر این تیم ارائه دهیم.

مالکی و حیدری می‌توانستند به ما کمک زیادی کنند

او درباره شرایط بازیکنان تیمش برای بازی برابر تراکتور گفت: حسین مالکی از ۲، ۳ هفته پیش مصدوم است و سجاد حیدری هم در بازی مقابل ذوب آهن مصدوم شد. اگر این ۲ بازیکن را برای بازی با تراکتور در اختیار داشتیم، می‌توانستند به ما کمک زیادی کنند. باز هم به خدا توکل می‌کنیم و امیدوارم جوانان خوبی که داریم بتوانند خودشان را برای آینده ثابت کنند.


بیشتر بخوانید:


می‌خواستند تمرکز پاشازاده را به هم بزنند

او درباره اظهارات مصطفی ماهی، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت مبنی بر این که پاشازاده را در دوپینگ و محرومیتش مقصر دانسته بود گفت: ماهی پسر خیلی خوبی است. او به پاشازاده پیام صوتی داده بود و فکر می‌کنم من تنها کسی هستم که آن را شنیده است. این قدر ناراحت شدم که از پاشازاده خواهش کردم آن پیام را برای شخص دیگری نفرستد. گفتم شاید این بچه را اذیت کردند و او در شرایط سختی قرار داشته  که تصمیم گرفته چنین کاری بکند. کسانی که از موقعیت ماهی سوء استفاده کردند و باعث شدند او چنین کاری بکند مقصر هستند و پاشازاده پیگیر این ماجرا است. می‌خواستند تمرکز پاشازاده را به هم بزنند، اما او آن قدر حرفه‌ای و کاربلد است که تمام فکر و ذکرش به تیمش است. در همین بازی مقابل پارس جنوبی هم با وجود هجمه‌هایی که علیه پاشازاده ایجاد شد، او با حرفه‌ای گری توانست تیم را جمع و جور کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار