پیش‌بینی اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تخریب و بازسازی کانال ایلی سو درتبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از پیش‌بینی اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تخریب و بازسازی کل مسیر کانال ایلی‌سو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود طالب‌نژاد شهردار منطقه ۳ تبریز   گفت: امروز دوباره شاهد ریزش بخشی از کانال ایلی‌سو در پیاده‌راه بلوار آزادی بودیم که عمده دلیل آن فرسودگی دال‌های بتنی استفاده شده در این کانال است.

او ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز حوادث مشابه، کل مسیر کانال ایلی‌سو را از طریق مشاوران مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم و برای تخریب و بازسازی آن، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که در بودجه سال آینده منظور می‌شود.

او  خاطرنشان کرد: ریزش امروز کانال ایلی‌سو هیچگونه خسارات جانی و مادی نداشته است چرا که در مسیر تردد خودرو نبوده و در پیاده‌راه وسط بلوار آزادی اتفاق افتاده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از این ریزش، نیرو‌های خدماتی منطقه ۳، عملیات نخاله برداری در این محل را آغاز کردند که در نظر داریم تا انتهای مسیر را تخریب و از نو بازسازی کنیم.

طالب‌نژاد در مورد آخرین وضعیت بخش ریزش کرده کانل ایلی‌سو در آخر خیابان شریعتی نیز گفت: عملیات ترمیم آن مسیر ریزش کرده قبلی در آخر خیابان شریعتی جنب دانشگاه هنر اسلامی نیز آغاز شده و کار‌های اجرایی آن در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار