رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به سیاست‌های کشور و نامگذاری امسال بعنوان جهش تولید نقش و وظیفه و صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی برای  تحقق این شعار با توجه به شرایط کنونی و اقدامات اقتصادی دشمنان جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

او در ادامه به وظایف تعزیرات حکومتی در این شهرستان اشاره کرد و خواستار حمایت فرماندار به عنوان رئیس کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات  شدند .

 ایده پور فرماندار شهرستان پاوه نیز درادامه با بیان اینکه حمایت از فضای کسب و کار و جهش تولید را در شهرستان در دستور کار قرار داردافزود: نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی باید با جدیت بیشتری انجام شود تا مردم با آرامش و آسایش بتوانند کالا‌ها و محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

او ادامه داد: برخورد با تخلفات اقتصادی از جمله کم‌فروشی، احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاو ارز، توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان باید در دستور کار باشد.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهرستان  گفت : تعزیرات حکومتی باید بر بازار کنترل و نظارت داشته باشد و عمل به قانون حفظ مردم و در نهایت حفظ نظام دراولویت است.

او افزود: هر چند در این شهرستان سرقت وجود ندارد، ولی متاسفانه مشکلات اقتصادی و منصف نبودن برخی افراد سود جو در بازار وجود دارد که بایستی با آنان برخورد قانونی شود تا مردم را رعایت نمایتد.

او گفت:در این شهرستان مرز‌ها باز است و کولبری وجود دارد که متاسفانه بعضا این کولبران از سوی دیگران اجیر می‌شوند و در آمد چندانی ندارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار