رئیس آتش نشانی شاهرود:

۱۵۳ مورد آتش سوزی در شاهرود اطفا شد

محمدحسن رضایی شاهرودی از وقوع ۱۵۳ مورد آتش سوزی در سه ماه اول سال جاری در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسن رضایی شاهرودی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت: ۳۳۴ عملیات در سه ماهه اول سال جاری اتفاق افتاده که از این تعداد ۱۵۳ مورد آتش سوزی و ۱۸۲ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

او با بیان اینکه ۱۵۵ مورد اطفای حریق فضای سبز، ۱۴ مورد وسیله نقلیه، ۷ مورد ساختمان تجاری و ۲۱ مورد منزل مسکونی از عملیات‌های آتش نشانی شاهرود در سه ماه اول سال بوده است بیان داشت: مهار و اطفای حریق، حفاظت از ثروت‌های ملی در مقابل آتش سوزی و عوارض و سوانح ناشی از آن، برنامه ریزی و تعیین و استاندارد‌های تجهیزاتی ساختمان در مقابل سوانح گوناگون، چون زلزله، آتش سوزی، سیل از جمله اساس کار آتش نشانان است.

رضایی شاهرودی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی با هدف اصلی نجات جان و اموال انسان‌ها یا وظیفه مقابله با آتش و برخی دیگر از سوانح و حوادث تشکیل شده است ابراز داشت: ۳ دقیقه ۳۰ ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود تصریح کرد: میانگین تماس‌های مردمی با ۱۲۵ در شاهرود ۴ هزارو ۲۵۰ تماس در ماه است که از این میزان ۱۰ درصد مشاوره و کسب اطلاعات، ۶۰ درصد مزاحمت تلفنی و ۳۰ درصد مربوط به حوادث است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار