برگزاری مراسم روز خبرنگار فردا در مازندران

مراسم روز خبرنگار امسال در مازندران فردا پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معصومه فرجی معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مراسم روز خبرنگار امسال در مازندران فردا پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و فرماندارن همراه با تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: هر ساله مراسم روز خبرنگار در استان با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان این حوزه همراه با تجلیل از خبرنگاران برتر و معرفی پیشکسوتان برگزار می‌شد، اما در امسال با توجه به محدودیت‌های ویژه دوران کرونا، برگزاری این مراسم نیز با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

فرجی ادامه داد: بنا بر آخرین تصمیمات مقرر شد تا در ساعت ۱۰صبح فردا، مراسم تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی با استقرار خبرنگاران در محل فرمانداری‌ها برگزار شود.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،گفت: این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و استانداری مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه استان، خانواده شهید محمدحسین قریب طزره شهید شاخص رسانه و خبرنگاران برتری که در سال گذشته حائز رتبه‌های کشوری شده اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ،گفت: ۱۷خبرگزاری، ۱۶ روزنامه، ۷۴ هفته نامه، ۱۶۹ پایگاه خبری و ۵۲۹ خبرنگار عضو خانه مطبوعات و نزدیک ۵۰۰ خبرنگار آزاد در مازندران مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار