رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

تغییر وضعیت مهاباد در شیوع کرونا از قرمز به هشدار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: وضعیت این شهرستان در شیوع کرونا از قرمز به هشدار تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به همراه معاونین دانشگاه و مدیر و مسئولین شبکه از بیمارستان مهاباد بازدید کرد.

آقا زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کاهش تعداد بیماران بستری و فوتی در مهاباد موجب شد وضعیت این شهرستان در شیوع کرونا از قرمز به هشدار تغییر یابد.

آقازاده ادامه داد: شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تداوم این روند کاهشی با کادر درمانی و ستاد پیشگیری از کرونا همکاری و تعامل کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۷ نفر با بیماری سندرم حاد تنفسی در استان بستری شدند که بیشترین تعداد بستری‌ها مربوط به ارومیه، خوی، سردشت، مهاباد و میاندوآب است.


بیشتر بخوانید


آقازاده با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان بستری جدید ۷۵ مورد است، تصریح کرد: از ۱۲۸ مورد بستری در آی سی یو ۳۵ نفر وصل به ونتیلاتور هستند.

او درباره تجهیزات درمانی استان گفت: ۵ دستگاه سی تی اسکن در ماه‌های گذشته وارد استان شده است که منجر به افزایش تشخیص زودرس شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.