پوستر طرح «تابستانه کتاب ۹۹» طراحی شد

دومین طرح فروش کتاب در سال ۹۹ با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم»، با انتشار پوستر در آستانه آغاز است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پوستر «طرح تابستانه کتاب» متناسب با شعار «کتاب بخوانیم ایمن بمانیم» طراحی شده‌ است.

در این پوستر عناصری مانند رنگ، خط، بافت، اسلیمی، کتاب، ماسک و ... همگی در ترکیب با هم برای تبیین این شعار به کار رفته‌اند.

کتاب به‌عنوان منبع آگاهی و جریان فرهنگ‌ساز مانعی ایمن در برابر مشکلات اجتماعی و ناملایمات است و طرح پوستر نشان دهنده تلفیق دو محافظ جسم و روح (کتاب باز در حال خوانده شدن و ماسک) است که نیاز‌های این روزهایمان را به تصویر کشیده است.

زمینه اسلیمی به کار رفته در این طرح را می‌توان به همان جریان فرهنگ‌سازی و شکوفایی تشبیه کرد و رنگ‌های گرم کتاب نشان از تابستان دارد. بافت خاکستری در زمینه، برای نشان دادن گذر از روز‌های سخت قرنطینه و بیماری است.

گفتنی است؛ هدف از طراحی پوستر «طرح تابستانه کتاب» تشویق و ترغیب کسانی است که می‌خواهند اوقات خود را در دوران قرنطینه و خانه‌نشینی با مطالعه پُر کنند و ماندن در خانه را با کتاب سپری کنند.

طرح "تابستانه کتاب۹۹" با شعار"کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم" از ۱۸مرداد تا۳۰مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار