نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با خبرنگاران پیشکسوت در تبریز

صبح امروز سردار عباسقلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران پیشکسوت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عباسقلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی  در دیدار با خبرنگاران  پیشکسوت گفت: شما خبرنگاران تبیین کننده راه و هدف شهدا و به گونه‌ای ادامه دهنده راه آن‌ها هستید و به این شکل دِین خود را نسبت به ایشان ادا می‌کنید و می‌توانید با قلم خود شبهه‌های موجود در جامعه را رفع کنید.

حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بحث ولایت و بحث غدیر موضوعی است که باید شبهات آن توسط شما خبرنگاران و قلم تان تبیین شود و نباید غدیر را نادیده گرفت چراکه عامل وحدت در جامعه است و می‌تواند نجات بخش جامعه باشد.

اوافزود: اگر امام خمینی (ره)در پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدند دلیلش این بود که  به خدا  و به مردم باور داشتند و یک تنه در مقابل تمام دنیا ایستاند و انقلاب اسلامی را به وجود آورند.

او رسالت اصلی خبرنگاران، روحانیون و دانشگاهیان را تبیین و تحول انقلاب و امام برشمرد و افزود: امام باعث شد جوانان وارد جبهه‌ها شوند و تاریخ دفاع مقدس را رقم بزند و در حال حاضر یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری بحث دفاع مقدس است که باید فراموش نشود و به نسل‌های بعدی انقلاب انتقال یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رسالت اصلی خبرنگاران امروز در قلم شان پدیدار است و می‌توانند شبهات را با استفاده صحیح از قلم خود رفع کنند پس باید از ظرفیت بزرگ خبرنگاران به نحو احسن استفاده شود.

در ادامه جلسه تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت جانباز در مورد رسالت خبرنگاری نظراتی را ارائه کردند.

گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار