جلسه معارفه مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد

روز گذشته جلسه معارفه رحمان رضایی مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، جلسه معارفه رحمان رضایی مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن روز گذشته با حضور احمد جمشیدى سرپرست باشگاه ذوب آهن، مجتبى فریدونى عضو هیئت مدیره باشگاه، بهروز یبلویى معاونت مالى ادارى باشگاه، یزدانى عضو کمیته انضباطى باشگاه، کامران شیرزادى مدیر روابط عمومى و امور بین الملل باشگاه، محسن کرباسچى مدیر ورزش قهرمانى و سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه و کلیه اعضای تیم  برگزار شد.

رحمان رضایی ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به خانه اولش باشگاه ذوب آهن، اظهار داشت: ذوب آهن تیم بسیار با ارزشی است و پوشیدن لباس آن آرزوی خیلی از بازیکنان حال حاضر فوتبال کشور است.

بازیکن اسبق تیم ذوب آهن افزود: از همه شما عزیزان می خواهم که با حفط آرامش و تمرکز تنها به موفقیت فکر کنید ومن اطمینان دارم با غیرتی که در وجود تک تک بازیکنان ذوب آهن هست ما به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.


بیشتر بخوانید


در ادامه این جلسه احمد جمشیدى سرپرست باشگاه ذوب آهن در سخنانى ضمن تکریم از تیم فوتبال باشگاه و صحبت در مورد اتفاقات اخیر داورى مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن، از بازیکنان و کادر فنى و سرپرستى تیم فوتبال تقاضا نمود که با حفظ انسجام و همدلى درون تیمى، نهایت تلاش، توانایى، تجربه و انگیزه خود را براى سه مسابقه آینده تیم فوتبال ذوب آهن به نمایش گذاشته و مثل همیشه براى سربلندى خانواده بزرگ ذوب آهن به میدان روند.

همچنین در این جلسه مجتبى فریدونى عضو هیات مدیره باشگاه در سخنان کوتاهى ضمن تجلیل از بازى خوب بازیکنان در چند بازى اخیر تیم فوتبال ذوب آهن، ابراز کرد: مجموعه هیات مدیره، مدیریت و پرسنل باشگاه همه توان و تلاش خود را انجام مى دهند که تیم فوتبال در آرامش کامل و با پشتیبانى همه جانبه، سه بازى آینده را با قدرت به پایانى خوش برسانند.

در ادامه جلسه لوکا بوناچیچ سرمربى با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: در این برهه زمانی به تجربه و دانش شخصی مانند رحمان رضایی نیاز داشتیم و پیوستن ایشان به جمع ما کمک بسیار خوبی است و باور دارم می توانیم با همت بازیکنان و کمک افرادی مثل رحمان به موفقیت دست یابیم.

در پایان این جلسه پیراهن رسمى مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن در فصل جارى که نام رحمان رضایى به روى آن درج شده بود، توسط  احمد جمشیدى سرپرست باشگاه ذوب آهن، به او اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار