نیمکت نشین‌های گران قیمت این فصل اروپا

عملکرد ۳ فوتبالیست مشهور لیگ‌های معتبر اروپایی که در این فصل نیمکت نشین بوده و دستمزد بالایی گرفته اند را بررسی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت‌های فوتبال هزینه‌های هنگفتی صرف خرید بازیکنان مطرح می‌شود. در صورتی که این بازیکنان کارایی لازم برای تیم‌های خود را نداشته باشند، نیمکت نشین شده و ضرر مالی بزرگی نصیب تیم‌ها خواهد شد. در ادامه گزراش عملکرد گران قیمت‌ترین نیمکت نشین‌های این فصل فوتبال اروپا را بررسی می‌کنیم.

گرت بیل ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل تنها ۱۰۹۲ دقیقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفت. اختلاف او با زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) عامل اصلی نیمکت نشینی او بود. این بازیکن ولزی در هفته ۳۵۰ هزار پوند درآمد دارد که اگر ارزش هر پوند را ۳۰ هزار تومان در نظر بگیریم تقریبا معادل ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود.

بیل در این فصل موفق شد تنها ۲ گل برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

نیمکت نشین‌های گران قیمت این فصل اروپا

نفر دوم این لیست الکسیس سانچز بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان است. او که در ابتدای فصل به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا شد و به جمع نراتزوری‌ها (لقب اینتر میلان) اضافه شد تنها ۹۱۸ دقیقه برای این تیم بازی کرد. او موفق شد برای تیمش ۴ گل به ثمر برساند که در مقابل دستمزد بالای این بازیکن، آمار نا‌امید کننده‌ای است.


بیشتر بخوانید


سانچز شیلیایی هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند از باشگاه اینتر میلان دریافت می‌کند.

نیمکت نشین‌های گران قیمت این فصل اروپا

مسوت اوزیل بازیکن تیم آرسنال سومین بازیکن کم کار این فصل لیگ‌های معتبر اروپایی است. او نسبت به ۲ نفر دیگر این لیست وضعیت بهتری دارد و ۱۴۴۹ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. درآمد هفتگی این بازیکن ۳۵۰ هزار پوند است.

عملکرد اوزیل در این فصل بسیار ضعیف بوده است. او تنها یک گل به ثمر رسانده و ۲ پاس منجر به گل برای خود ثبت کرده است.

نیمکت نشین‌های گران قیمت این فصل اروپا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار