وضعیت بیماری کرونا در دلفان نگران کننده است

فرماندار دلفان گفت: وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نگران کننده شده و این در حالی است که امکانات و تجهیزات درمانی برای مقابله با کووید ۱۹ در شهرستان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، "حشمت بهمنی" فرماندار دلفان در جلسه ستاد مدیریت کرونا دلفان ، افزود: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

او اظهار داشت: اقلام محافظتی کادر درمانی، بهداشتی، دستکاه سی تی اسکن، ونتیلاتور(تنفس مصنوعی) از مهمترین نیازهای دلفان است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی لرستان بصورت ویژه نسبت به تخصیص این تجهیزات و اعتبارات لازم به این شهرستان اقدام نماید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان نیز با ابراز نگرانی از افزایش آمار تعداد بیماران مبتلا به کرونا در دلفان گفت: این وضعیت با توجه به کمبود نیروی انسانی کارایی کادر درمانی را برای ارائه خدمات به بیماران دچار مشکل می‌کند.

دکتر امیر رضایی افزود: متاسفانه ویروس کرونا از بین نرفته و مردم باید سعه صدر اصول بهداشتی را برای سلامتی عمومی را رعایت کنند.

او بیان کرد : رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک مهم ترین راه مقابله با بیماری ویروسی کرونا است.

او در خصوص برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم گفت: در این رابطه تابع ستاد ملی کرونا هستیم و هرتصمیمی که از سوی این ستاد ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.