دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی

فردی که با بی رحمی اقدام به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود در شهرستان طبس دستگیر شد.

 حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار فیلمی مربوط به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر در فضای مجازی که موجب ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، تحقیقات توسط کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی عامل انتشار این فیلم آغاز شد.

او افزود: کارشناسان پلیس فتای شهرستان طبس با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد مجرم را در شهرستان طبس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ حیدری بابیان اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد، گفت: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشار دهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از هم وطنان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cybrepolice.ir بخش گزارشات مردمی منعکس کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.